Już od 2005 roku działamy na rynku IT specjalizując się w realizacji różnorodnych projektów informatycznych dla klientów na rynku polskim jak i zagranicznym. Każdy projekt pozwala nam się rozwijać, dlatego nieustannie zapraszamy do współpracy nowych specjalistów. Chcemy, by wspólnie z nami tworzyli firmę, która posiada swój wyjątkowy i prawdziwy charakter, gdzie każdy projekt stwarza nieograniczone możliwości rozwoju, a codzienna praca jest prawdziwą przyjemnością.
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. administracji
Miejsce pracy: Katowice
Nr Ref.: Office /Katowice
Do zadań osoby na tym stanowisku będzie należało m. in.:
- nadzór nad dokumentacją, obiegiem oraz archiwizacją dokumentów w firmie
- przygotowanie dokumentów do przetargów
- bezpośrednia współpraca z Zarządem firmy oraz z innymi działami w firmie jak IT, finansowym, HR oraz marketingu
- wsparcie w koordynacji projektów szkoleniowych
- przygotowanie zestawień i raportów dla Zarządu oraz w/w działów
- tworzenie narzędzi i rozwiązań usprawniających pracę biura
- organizacja oraz rozliczanie podróży służbowych pracowników
- zarządzanie korespondencją wychodzącą i przychodzącą
- kontakt z klientami, kontrahentami i dostawcami zewnętrznymi, w tym w języku angielskim
- organizacja i obsługa spotkań biznesowych w firmie
- opieka nad środkami trwałymi
- koordynacja zamówień biurowych
- zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura (współtworzenie regulaminu biura oraz jego egzekwowanie, dbałość o porządek
Wymagania:
- wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów zaocznych
- minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
- dobra znajomość języka angielskiego
- umiejętność przygotowywania analiz, kalkulacji, raportów
- bardzo dobra znajomość i umiejętność korzystania z funkcjonalności MS Office (Excel, Outlook, Word, Power Point)
- samoorganizacja oraz inicjatywa w działaniu
- chęć rozwoju własnych umiejętności, tym samym chęć bycia współautorem rozwoju firmy
- komunikatywność i otwartość
- silna orientacja na cel
- umiejętność pracy samodzielnie jak również współpracy w zespole i pod presją czasu
- mile widziane doświadczenie jako koordynator biura
- mile widziane doświadczenie w przygotowaniu dokumentów do przetargów
- mile widziane predyspozycje liderskie
Dlaczego warto u nas pracować:
- gwarantujemy pracę przy realizacji różnorodnych zadań oraz wsparcie osób doświadczonych
- wspieramy rozwój poprzez szkolenia w ramach Akademii Kompetencji JCommerce
- dajemy możliwość doskonalenia znajomości języka angielskiego poprzez zajęcia z native speaker’em
- gwarantujemy rzetelny i motywujący feedback na temat efektów pracy
- stawiamy na przyjazną atmosferę pracy - jesteśmy zwolennikami jasnej i swobodnej komunikacji
- integrujemy się na imprezach firmowych, rozwijamy się sportowo
- relaksujemy się grając w piłkarzyki i gry interaktywne oraz wyciskamy zdrowe soki z warzyw i owoców
- oferujemy dodatki w formie karnetów rekreacyjno-sportowych oraz pakiet ubezpieczenia dodatkowego
- jako jedna z nielicznych firm w Polsce posiadamy wyróżnienie „HR Najwyższej Jakości”, co potwierdza, że jesteśmy rzetelnym pracodawcą
- istnieje realna możliwość awansu na stanowisko Office Manager
Poznaj nas bliżej i dołącz do świata pasjonatów: