FBSerwis S.A., spółka będąca częścią Grupy Budimex, została utworzona w 2012 roku. Od 7 lat z powodzeniem rozwija swoją działalność na terenie Polski, świadcząc usługi w następujących obszarach:
- Technicznej obsługi różnego rodzaju obiektów - ponad 1 mln m2 powierzchni, m.in. obiektów sportowych, galerii handlowych, nowoczesnych biurowców
- Zapewniamy efektywność energetyczną - modernizacja i utrzymanie oświetlenia ulicznego
- Utrzymujemy infrastrukturę drogową - ponad 1500 km dróg ekspresowych oraz autostrad na terenie Polski
- Świadczymy usługi środowiskowe - odbierając odpady od mieszkańców miast oraz posiadamy 4 nowoczesne zakłady składowania i przetwarzania odpadów
Obecnie zatrudniamy ponad 1200 pracowników, dążąc jednocześnie do dalszego rozwoju naszych kontraktów na terenie całego kraju.
Do realizacji naszych kontraktów w obszarze Facility Management, prowadzimy aktualnie rekrutację na stanowisko:
Specjalista ds. Administracji
Miejsce pracy: Warszawa
Jakie zadania będziesz realizować w pracy:
- Prowadzenie spraw administracyjnych kontraktów
- Bieżąca obsługa wewnętrznego kancelaryjnego systemu obiegu dokumentów (korespondencja przychodząca i wychodząca)
- Bieżąca współpraca z Działem HR i Działem Finansowym Spółki
- Wystawianie faktur sprzedażowych oraz ich wprowadzanie do systemu księgowego
- Rejestrowanie i weryfikacja faktur od dostawców
- Bieżące wsparcie pionu operacyjnego w zakresie administracyjnym, m.in. rozliczanie zaliczek, zamawianie artykułów biurowych, dbanie o sprawny obieg dokumentów, itp.
- Budowanie efektywnej współpracy i dobra komunikacja z innymi działami w firmie
Jakie wymagania stawiamy potencjalnym kandydatom?
- Co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w zakresie administracji w firmie o rozproszonej strukturze
- Mile widziane doświadczenie w pracy z systemami IT wspierającymi przepływ dokumentów i procesów
- Dobra znajomości MS Office
- Umiejętność organizacji pracy
- Komunikatywności, otwartości oraz łatwości nawiązywania i utrzymywania kontaktów z Klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi
- Pozytywnego nastawienia oraz zaangażowania w powierzone zadania
- Rzetelność, pro aktywność i sumienność
Za co cenią nas Pracownicy?
- Za szybki wzrost i rozwój organizacji, która z powodzeniem zdobywa kolejne kontrakty na terenie całej Polski
- Realną możliwość rozwoju w ramach szybko rozwijającej się organizacji
- Etykę we wszelkich działaniach biznesowych firmy
- Współpracę pomiędzy pracownikami i promowanie pracy zespołowej
- Za wysokie zaangażowanie firmy w działania na rzecz ochrony środowiska
- Stabilność zatrudnienia oraz umacnianie się marki na rynku polskim
- Dbałość o bezpieczne i komfortowe warunki pracy
- Otwartość i niekorporacyjną atmosferę pracy w zgranym zespole profesjonalistów
- Za benefity oferowane każdemu pracownikowi bez względu na zajmowane stanowisko (opieka medyczna i ubezpieczenie grupowe opłacone przez pracodawcę, dofinansowanie do karty MultiSport)