PINIO.IO to innowacyjny startup, który właśnie kończy wczesne finansowanie. Nasz produkt / usługa pomaga krótkoterminowym najemcom w dystrybucji kodów dostępu do klientów i automatyzuje procesy związane z zarządzaniem nieruchomościami na wynajem krótkoterminowy. Mamy już klientów w Polsce z planami ekspansji w kraju i za granicą. Poszukujemy energetycznych osób do przyłączenia się do zespołu.
Oferujemy naszym pracownikom bycie częścią projektu działającego w obszarze technologii
nieruchomości (PropTech) i Internet-of-Things (IoT). Siedziba będzie w jednej z nieruchomości WeWork w Warszawie.
Poszukujemy kogoś, kto ma dobre umiejętności komunikacyjne i organizacyjne. Może to być pozycja dla młodej, zmotywowanej, nie doświadczonej osoby lub osoby z doświadczeniem, która szuka bardziej dynamicznej roli w środowisku startupowym. Jest to wyjątkowa okazja, aby dostać się do spółki na wczesnym etapie rozwoju z potencjałem na skalę globalną. Dowiesz się także biznesie wykraczającym poza twoją pozycję, pomagając wspierać dynamiczny rozwój.
- Ogólna administracja i organizacja biura
- Wspieranie działań administracyjnych i sprzedażowych, w tym kierowanie pierwszych kontaktów do odpowiednich członków zespołu (tj. sprzedaż, wsparcie techniczne)
- Współpraca z partnerami zewnętrznymi, w tym księgowymi i dostawcami
- Pomoc w monitorowaniu i usprawnianiu procesów w biurze oraz w interakcji z klientami
- Aplikacje
- Google G-Suite (Docs, Sheets, itp.)
- RM (Hubspot)
- Dobre umiejętności komunikacyjne z zaawansowanym językiem angielskim
- Dobre umiejętności związane z liczeniem
- Ambicje żeby uczyć się biznesu i rozwijać wraz z firmą
- Plusem będą zainteresowania lub badania w marketingu cyfrowym
Wynagrodzenie: 4000 PLN brutto (ASAP)