FBSerwis S.A. zostałazałożona przez Ferrovial Services S.A.iBudimex S.A. w 2012 roku.
Obecnie zatrudniamy ponad 1200 pracowników, dążąc jednocześnie do dalszego rozwoju naszych kontraktów na terenie całego kraju. Będąc częścią międzynarodowej grupy, od 7 lat z powodzeniem rozszerzamy naszą działalność na terenie Polski. Świadczymy usługi w następujących obszarach:
- Techniczna obsługa różnego rodzaju obiektów - ponad 1 mln m2 powierzchni, m.in. obiektów sportowych, galerii handlowych, nowoczesnych biurowców, obiektów przemysłowych.
- Zapewniamy efektywność energetyczną - modernizujemy i utrzymujemy oświetlenie uliczne.
- Utrzymanie infrastruktury drogowej - ponad 1300 km dróg ekspresowych oraz autostrad na terenie całej Polski.
- Świadczymy usługi środowiskowe - odbierając odpady od mieszkańców gmin i miast oraz posiadamy 4 nowoczesne zakłady składowania i przetwarzania odpadów.
Do realizacji naszych kontraktów w Warszawie prowadzimy obecnie rekrutację na stanowisko:
Specjalista ds. administracji
Miejsce pracy: Warszawa
Jakie zadania będziesz realizować w pracy:
- Prowadzenie spraw administracyjnych kontraktu
- Bieżąca obsługa wewnętrznego kancelaryjnego systemu obiegu dokumentów (korespondencja przychodząca i wychodząca)
- Wystawianie faktur sprzedażowych oraz ich wprowadzanie do systemu księgowego
- Rejestrowanie i weryfikacja faktur od dostawców
- Bieżące wsparcie Kierownika Kontraktu w zakresie administracyjnym, m.in. rozliczanie zaliczek, zamawianie artykułów biurowych, dbanie o sprawny obieg dokumentów, itp.
- Obsługa Centrali telefonicznej
- Budowanie efektywnej współpracy i dobra komunikacja z innymi działami w firmie
Jakie wymagania stawiamy potencjalnym kandydatom?
- Co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w zakresie administracji w firmie o rozproszonej strukturze
- Mile widziane doświadczenie w pracy z systemami IT wspierającymi przepływ dokumentów i procesów
- Dobra znajomości MS Office
- Umiejętność organizacji pracy
- Komunikatywności, otwartości oraz łatwości nawiązywania i utrzymywania kontaktów z Klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi
- Pozytywnego nastawienia oraz zaangażowania w powierzone zadania
- Rzetelność, pro aktywność i sumienność
Za co cenią nas Pracownicy?
- Za szybki wzrost i rozwój organizacji, która z powodzeniem zdobywa kolejne kontrakty na terenie całej Polski
- Realną możliwość rozwoju w ramach szybko rozwijającej się organizacji
- Etykę we wszelkich działaniach biznesowych firmy
- Współpracę pomiędzy pracownikami i promowanie pracy zespołowej
- Za wysokie zaangażowanie firmy w działania na rzecz ochrony środowiska
- Stabilność zatrudnienia oraz umacnianie się marki na rynku polskim
- Dbałość o bezpieczne i komfortowe warunki pracy
- Otwartość i niekorporacyjną atmosferę pracy w zgranym zespole profesjonalistów
- Za benefity oferowane każdemu pracownikowi bez względu na zajmowane stanowisko (opieka medyczna i ubezpieczenie grupowe opłacone przez pracodawcę, dofinansowanie do karty MultiSport).