Pracuj z nami! bądź odpowiedzialny/a za administrowanie klubami fitness w wyznaczonym regionie Polski, kontroluj i weryfikuj merytorycznie dokumenty księgowe, analizuj faktury czynszowo-mediowe, współpracuj z dostawcami usług zewnętrznych, kontaktuj się z instytucjami i urzędami w zakresie...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Opis stanowiska: Obsługa zapytań i korespondencji (mail, telefon) Przyjmowanie i wprowadzanie zamówień; Współpraca z działem produkcji i wysyłek oraz wysyłanie potwierdzeń; Wystawianie dokumentów sprzedażowych; Sporządzanie cyklicznych raportów i analiz na potrzeby wewnętrzne;...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
Are you passionate about problem-solving and providing excellent customer service? We're looking for a detail-oriented Junior Card Dispute Specialist to handle case investigations, customer communications, and collaborate with various internal teams. If you have a knack for translating...
starszy specjalista (senior) umowa o pracę pełny etat
5 dni
Do Twoich głównych zadań należeć będzie przygotowanie wycen i kosztorysów inwestycji, ofertowych oraz kosztorysów na roboty dodatkowe /zamienne, przygotowanie i analiza ofert bieżącej dokumentacji fazy projektowej, wykonawczej i powykonawczej inwestycji, przygotowanie protokołów...
What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM system; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Sodexo On-Site Services to społeczność składająca się z klientów, konsumentów i pracowników oraz część międzynarodowej Grupy Sodexo. Jesteśmy 18. co do wielkości pracodawcą na świecie, zatrudniającym globalnie ponad 400 000 osób. Jednak nie przeszkadza nam to być także firmą rodzinną, w której centrum zainteresowania znajdują się przede wszystkim ludzie – zarówno nasi pracownicy, jak i setki tysięcy konsumentów, których obsługujemy każdego dnia.
Jako Sodexo On-Site Services obsługujemy technicznie ponad 400 nieruchomości i prowadzimy blisko 80 restauracji pracowniczych na terenie całej Polski. Pracujemy w biurze centrali w Warszawie i w kilkuset obiektach klientów.
Stoją za nami konkretni ludzie, misja i wartości. Więcej informacji znajdziesz na www.sodexo.pl.
Nasza firma jest sygnatariuszem Karty Różnorodności - stosujemy politykę równego traktowania oraz tworzymy środowisko pracy przyjazne osobom niepełnosprawnym.
Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Administracji
Miejsce pracy: Kraków
Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za:
Prowadzenie biura w jednostce - wypełnianie bieżącej dokumentacji, przygotowywanie ofert
Współpraca z dostawcami usług i produktów (negocjacje, serwis, naprawy, konserwacja urządzeń, itp.)
Zapewnienie prawidłowego obiegu korespondencji przychodzącej i wychodzącej
Zapewnienie ciągłości i dostępności artykułów biurowych, eksploatacyjnych oraz spożywczych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowanie biura
Organizacja spotkań i wydarzeń firmowych
Dbanie o realizację świadczonych usług zgodnie z ustalonymi standardami
Od Kandydatów oczekujemy:
Doświadczenia na podobnym stanowisku minimum rok
Bardzo dobrej znajomości jęz. angielskiego
Otwartości i rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych
Oferujemy:
Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
Pracę na pełen etat
Pracę od poniedziałku do piątku 8:00-16:00 lub 10:00-18:00
Dodatkowe świadczenia, m.in. prywatną opiekę medyczną, bony na Święta, kartę Multisport
Pracuj z nami! bądź odpowiedzialny/a za administrowanie klubami fitness w wyznaczonym regionie Polski, kontroluj i weryfikuj merytorycznie dokumenty księgowe, analizuj faktury czynszowo-mediowe, współpracuj z dostawcami usług zewnętrznych, kontaktuj się z instytucjami i urzędami w zakresie...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Opis stanowiska: Obsługa zapytań i korespondencji (mail, telefon) Przyjmowanie i wprowadzanie zamówień; Współpraca z działem produkcji i wysyłek oraz wysyłanie potwierdzeń; Wystawianie dokumentów sprzedażowych; Sporządzanie cyklicznych raportów i analiz na potrzeby wewnętrzne;...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
Are you passionate about problem-solving and providing excellent customer service? We're looking for a detail-oriented Junior Card Dispute Specialist to handle case investigations, customer communications, and collaborate with various internal teams. If you have a knack for translating...
starszy specjalista (senior) umowa o pracę pełny etat
5 dni
Do Twoich głównych zadań należeć będzie przygotowanie wycen i kosztorysów inwestycji, ofertowych oraz kosztorysów na roboty dodatkowe /zamienne, przygotowanie i analiza ofert bieżącej dokumentacji fazy projektowej, wykonawczej i powykonawczej inwestycji, przygotowanie protokołów...
What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM system; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...