Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji

    Fitness Platinium   Kraków, ul. Juliusza Lea 116    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Pracuj z nami! bądź odpowiedzialny/a za administrowanie klubami fitness w wyznaczonym regionie Polski, kontroluj i weryfikuj merytorycznie dokumenty księgowe, analizuj faktury czynszowo-mediowe, współpracuj z dostawcami usług zewnętrznych, kontaktuj się z instytucjami i urzędami w zakresie...
  • Pracownik działu marketingu

    Schwinn Polska Sp. z o.o.   Kraków, ul. Nad Drwiną 4    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Opis stanowiska: Obsługa zapytań i korespondencji (mail, telefon) Przyjmowanie i wprowadzanie zamówień; Współpraca z działem produkcji i wysyłek oraz wysyłanie potwierdzeń; Wystawianie dokumentów sprzedażowych; Sporządzanie cyklicznych raportów i analiz na potrzeby wewnętrzne;...
  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    Health Resort & Medical Spa Panorama Morska   małopolskie     za 2 dni wygasa
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • UK Client Service Delivery Administrator

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    What the day will look like Administering mailboxes, Document Management System, and responding to queries from stakeholders, and members of the plan withing agreed time. Managing, updating websites and mobile apps & ensuring they work accurately. Supervising and controlling DC-related financial...
  • Junior Card Dispute Specialist - German speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Are you passionate about problem-solving and providing excellent customer service? We're looking for a detail-oriented Junior Card Dispute Specialist to handle case investigations, customer communications, and collaborate with various internal teams. If you have a knack for translating...
  • Starszy Specjalista ds. Inwestycji

    Well Fitness   Kraków    praca hybrydowa   za 3 dni wygasa
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Do Twoich głównych zadań należeć będzie przygotowanie wycen i kosztorysów inwestycji, ofertowych oraz kosztorysów na roboty dodatkowe /zamienne, przygotowanie i analiza ofert bieżącej dokumentacji fazy projektowej, wykonawczej i powykonawczej inwestycji, przygotowanie protokołów...
  • Client Service Delivery Administrator with Dutch

    Aon   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
  • Junior AML & Onboarding Specialist - German and Nordic Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
  • Junior AML & Onboarding Specialist - Danish Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
  • Junior Customer Care Agent - Finnish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. Administracji

KRAKBAU S.A.
Kraków
praca stacjonarna
2331 dni temu

Ogłoszenie numer: 2021108, z dnia 2018-08-06

Krakbau S.A. od 1990 roku prowadziła i prowadzi działalność budowlaną na terenie Polski, Danii, Hiszpanii, Włoch, Szwecji, Francji i Niemiec. W 1992 roku utworzono w Niemczech we Frankfurcie nad Menem oddział Krakbau S.A. W 2016 roku rozpoczął działalność oddział w Danii w Kopenhadze.

Łącząc bogate kompetencje zespołu wraz z długimi tradycjami firmy, spółka wyspecjalizowała się w budownictwie ogólnym, tunelowym, morskim i mostowym, montażu rusztowań przemysłowych oraz robotach elektrycznych.

Specjalista ds. Administracji

Miejsce pracy: Kraków

Nr Ref.: Admin/Spec/07/2018

 

Opis stanowiska

  • Obsługa bieżących spraw administracyjno – biurowych,
  • Przyjmowanie delegacji i klientów firmy,
  • Budowanie pozytywnego wizerunku firmy i dobrych relacji z Klientami poprzez zachowanie najwyższych standardów obsługi,
  • Redagowanie pism i sporządzanie tłumaczeń na język angielski,
  • Nadzór nad prawidłowym przechowywaniem i obiegiem dokumentów w firmie,
  • Kompleksowa obsługa w zakresie funkcjonowania Normy ISO w firmie (przegląd systemu, audyt, certyfikacja),
  • Ewidencjonowanie poczty przychodzącej i wychodzącej,
  • Współpraca z pocztą i firmami kurierskimi,
  • Bieżące zakupy materiałów biurowych.

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów,
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku min 1,5 roku,
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
  • Wysoka kultura osobista i zdolności interpersonalne,
  • Biegła znajomość pakietu MS Office,
  • Samodzielność w działaniu i bardzo dobra organizacja pracy,
  • Czynne prawo jazdy kat B będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy

  • Wybranemu kandydatowi zapewnimy stabilne zatrudnienie w krakowskiej, rodzinnej firmie z ponad 27-letnim doświadczeniem w realizacji inwestycji budowlanych krajowych i zagranicznych,
  • Interesującą i odpowiedzialną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w wymiarze ¾ etatu,
  • Przyjazną i rodzinną atmosferę pracy,
  • Możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia wartościowego doświadczenia.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Poznaj

KRAKBAU S.A.

Krakbau Spółka Akcyjna z siedzibą w Krakowie ul. Hamernia 50 jest następcą prawnym PrzedsiębiorstwaHandlowo- Produkcyjnego „Krakbau” Sp. z o.o. założonego w marcu 1990 roku. Krakbau S.A. od 1990 roku prowadziła i prowadzi działalność budowlaną na terenie Polski, Danii, Hiszpanii, Włoch, Szwecji, Francji i Niemiec. W 1992 roku utworzono w Niemczech we Frankfurcie nad Menem oddział Krakbau S.A.,a w 2009 roku utworzono oddział spółki we Francji w Tuluzie.

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji

    Fitness Platinium   Kraków, ul. Juliusza Lea 116    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Pracuj z nami! bądź odpowiedzialny/a za administrowanie klubami fitness w wyznaczonym regionie Polski, kontroluj i weryfikuj merytorycznie dokumenty księgowe, analizuj faktury czynszowo-mediowe, współpracuj z dostawcami usług zewnętrznych, kontaktuj się z instytucjami i urzędami w zakresie...
  • Pracownik działu marketingu

    Schwinn Polska Sp. z o.o.   Kraków, ul. Nad Drwiną 4    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Opis stanowiska: Obsługa zapytań i korespondencji (mail, telefon) Przyjmowanie i wprowadzanie zamówień; Współpraca z działem produkcji i wysyłek oraz wysyłanie potwierdzeń; Wystawianie dokumentów sprzedażowych; Sporządzanie cyklicznych raportów i analiz na potrzeby wewnętrzne;...
  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    Health Resort & Medical Spa Panorama Morska   małopolskie     za 2 dni wygasa
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • UK Client Service Delivery Administrator

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    What the day will look like Administering mailboxes, Document Management System, and responding to queries from stakeholders, and members of the plan withing agreed time. Managing, updating websites and mobile apps & ensuring they work accurately. Supervising and controlling DC-related financial...
  • Junior Card Dispute Specialist - German speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Are you passionate about problem-solving and providing excellent customer service? We're looking for a detail-oriented Junior Card Dispute Specialist to handle case investigations, customer communications, and collaborate with various internal teams. If you have a knack for translating...
  • Starszy Specjalista ds. Inwestycji

    Well Fitness   Kraków    praca hybrydowa   za 3 dni wygasa
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Do Twoich głównych zadań należeć będzie przygotowanie wycen i kosztorysów inwestycji, ofertowych oraz kosztorysów na roboty dodatkowe /zamienne, przygotowanie i analiza ofert bieżącej dokumentacji fazy projektowej, wykonawczej i powykonawczej inwestycji, przygotowanie protokołów...
  • Client Service Delivery Administrator with Dutch

    Aon   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
  • Junior AML & Onboarding Specialist - German and Nordic Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
  • Junior AML & Onboarding Specialist - Danish Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
  • Junior Customer Care Agent - Finnish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...