Ogłoszenie numer: 177723, z dnia 2011-12-12
Przedsiębiorstwo Techniki Medycznej Anes-Med Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, firma specjalizująca się w świadczeniu usług serwisowo-handlowych dla placówek medycznych poszukuje kandydata na stanowisko
Specjalista ds. Administracji
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Wybrana osoba będzie odpowiedzialna za realizację zadań administracyjnych, między innymi obsługę połączeń telefonicznych, korespondencji, zarządzanie bazą klientów, przygotowywanie FV, etc.
Wymagania
- Wykształcenie minimum średnie,
- Obsługa pakietu Microsoft Office,
- Podstawowa znajomości języka angielskiego.
- Umiejętność nawiązywania kontaktów z klientem.
- Niekaralność.
Dodatkowym atutem będzie:
- Wykształcenie wyższe lub fakt podjęcia studiów zaocznych o profilu administracja, prawo lub pokrewne.
- Znajomość programów CRM, WFMAG.
- Doświadczenie pracy na podobnym stanowisku.
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie,
- Atrakcyjne warunki płacy, system premiowania.
- System szkoleń.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.