Ogłoszenie numer: 1727489, z dnia 2017-08-02
Stale rozwijająca się firma deweloperska w Warszawie poszukuje pracownika na stanowisko:
Specjalista ds. administracji w firmie deweloperskiej
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- udział we wszystkich procesach administracyjnych (przygotowanie umów dla kontrahentów, wystawianie pełnomocnictw, wypełnianie dokumentów dla banku, przygotowanie prospektu informacyjnego inwestycji)
- kontakt bezpośredni, telefoniczny oraz mailowy z kontrahentami (m. in. bank, kancelaria notarialna, biuro architektoniczne, dział sprzedaży, generalny wykonawca, wspólnoty mieszkaniowe);
- nadzór nad obiegiem dokumentów;
- wsparcie przełożonych oraz pozostałych pracowników w pracach administracyjno-biurowych;
Wymagania
- minimum 2-3 letnie doświadczenie w branży;
- znajomość procesów administracyjnych w firmie deweloperskiej;
- bardzo dobra organizacja pracy;
- umiejętność nawiązywania kontaktów i budowania relacji;
- samodzielność, dokładność, kreatywność i konsekwencja w działaniu;
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office;
Mile widziane:
- podstawowa wiedza z zakresu księgowości;
- znajomość obsługi Deweloper System.
Oferujemy
- odpowiedzialną i ciekawą pracę;
- miłą atmosferę pracy w młodym i przyjaznym zespole;
- możliwość podnoszenia kompetencji zawodowych.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.