Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie procesów operacyjnych, zarządzanie danymi, koordynację serwisu oraz administrację umów.
- Zarządzanie master data, w tym umowami, cennikami oraz bazą klientów.
- Rozliczanie prac dodatkowych.
- Parametryzacja umów w systemie.
- Koordynacja procesu serwisu maszyn – zarówno wewnętrznego, jak i zewnętrznego.
- Administracja umów, w tym waloryzacja oraz aneksowanie.
- Komunikacja i dzielenie się dobrymi oraz złymi praktykami w zespole.
- Zarządzanie optymalnym wykorzystaniem wyposażenia i środków trwałych.
- Wsparcie w zarządzaniu katalogiem maszyn, w tym prowadzenie newslettera z nowościami.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B1.
- Biegłość w obsłudze komputera (w tym MS Office).
- Myślenie analityczne i umiejętność rozwiązywania problemów.
- Łatwość nawiązywania kontaktów i umiejętność pracy w zespole.
- Systematyczność i skrupulatność w realizacji powierzonych zadań.
- Minimum 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku.
- Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie.
- Możliwość rozwoju zawodowego i udziału w szkoleniach.
- Przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole.
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia i pakiet benefitów.
Poznaj
Dussmann Polska Sp.z o.o.
W Polsce istniejemy od 1993 roku, siedziba firmy mieści się w Warszawie, zaś lokalizacja obsługiwanych przez nas obiektów, obejmuje teren całej Polski.
Bogate doświadczenie w prowadzeniu działalności usługowej w branżach technicznego utrzymania nieruchomości, utrzymania czystości, żywienia zbiorowego i cateringu oraz ochrony osób i mienia, stawia nas w czołówce przedsiębiorców na rynku polskim w tej gamie usług i daje powody do optymistycznego spoglądania w przyszłość.
Najważniejszą sprawą w świadczonych przez nas usługach jest szeroko rozumiana jakość. Szczególny nacisk kładziemy na nowoczesne metody pracy, stosując najnowsze rozwiązania techniczno-organizacyjne, oparte na standardach światowych z uwzględnieniem specyfiki polskiego rynku.