CEMEX to globalny lider w branży materiałów budowlanych. Od ponad 100 lat dostarczamy wysokiej jakości produkty i usługi naszym klientom i społecznościom na całym świecie. CEMEX Polska należy do czołówki krajowych producentów cementu, betonu i kruszyw oraz do grona liderów zrównoważonego rozwoju. W naszych licznych zakładach produkcyjnych oraz w biurze korporacyjnym w Warszawie zatrudniamy blisko 1300 osób.
Aktualnie poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisku:
- Prace administracyjno-biurowe w realizowanych projektach szkoleniowo-rozwojowych
- organizacja oraz koordynacja organizacji szkoleń we współpracy z odpowiednią komórką merytoryczną, zgodnie z potrzebami,
- realizacja zgłoszonych potrzeb szkoleniowych poprzez planowanie działań, przygotowanie harmonogramów,
- procesowania zakupu usług noclegowych, cateringowych i szkoleniowych, zamawianie materiałów szkoleniowych, procesowanie zamówień w systemach oraz prowadzenie ustaleń z dostawcami w celu zapewnienia ciągłości procesu,
- uczestnictwo w wyborze dostawców usług szkoleniowych i okołoszkoleniowych,
- raportowanie zrealizowanych działań szkoleniowych i rozwojowych, przygotowanie raportów ilościowych i budżetowych na podstawie danych z systemów, archiwizacja dokumentów szkoleniowych, administrowanie bazą szkoleniowo – rozwojową
- współpraca z trenerami - przygotowanie zamówień, rozliczanie działań, procesowanie dokumentów w systemach w celu zapewnienia efektywnej współpracy w projektach szkoleniowych,
- zapewnienie optymalnej obecności pracowników na szkoleniach w celu realizacji polityki szkoleniowej,
- komunikowanie działań rozwojowych przez strony intranetowe, komunikację bezpośrednią i mailową oraz materiały informacyjne i szkoleniowe. Analiza efektywności szkoleń oraz procesów rozwojowych
- Administrowanie platformą e-learningową
- Wsparcie przy analizie i definiowaniu potrzeb organizacji oraz zasobów edukacyjnych
- udział w przygotowywaniu analiz i raportów z zakresu HR
- przygotowanie danych, zestawień, baz dla potrzeb komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej
- Wsparcie działań administracyjnych w ramach procesów zarządzania wynikami pracy i rozwojem pracowników (zarządzanie przez cele, ocena okresowa, zarządzanie talentami, planowanie sukcesji etc.)
- Koordynacja działań związanych z badaniem zaangażowania
- Usprawnianie i rozwijanie narzędzi wspierających szkolenia i rozwój. Stała praca nad rozwojem narzędzi wspierających realizację procesów HR w organizacji
- Aktywne wsparcie ogólnofirmowych projektów HR
- wsparcie działu HR w realizacji bieżących zadań
- bliska współpraca z innymi działami firmy w ramach realizowanych projektów
- Wyższe wykształcenie o profilu ekonomicznym lub student ostatnich lat studiów
- 1 rok doświadczenia na stanowisku o podobnym zakresie i obszarze odpowiedzialności
- Doświadczenie w administrowaniu procesów, systemów i narzędzi HR
- Doświadczenie w pracy z narzędziami oraz systemami wspierającymi procesy zarządzania ludźmi i organizacją (np. SAP HR lub People Soft)
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- Bardzo dobra znajomość obsługi programów pakietu MS Office, ze szczególnym uwzględnieniem MS Excel – wymagany poziom zaawansowany
- Systematyczność, dokładność, doskonała organizacja pracy
- Umiejętność analizy informacji pod kątem potrzeb biznesowych
- Samodzielność, inicjatywa i proaktywność w działaniu - ciągłe poszukiwanie nowych, lepszych, bardziej efektywnych rozwiązań
- Zaangażowanie w wykonywaną pracę
- Otwartość na nowe technologie
- Wysoki poziom motywacji wewnętrznej i odpowiedzialności
- Otwartość na zmiany, chęć uczenia się i zdobywania nowych doświadczeń
- Komunikatywność, łatwość nawiązywania i budowania relacji
- Umiejętność efektywnego działania w złożonej strukturze organizacyjnej
- Pracę w dużej i stabilnej firmie o globalnym zasięgu
- Możliwość rozwoju, nauki i zdobywania doświadczenia w różnych obszarach biznesu
- Rozległą sieć międzynarodowych kontaktów
- Konkurencyjne wynagrodzenie, szeroki pakiet świadczeń dodatkowych oraz rozbudowane usługi dla pracowników
Poznaj
CEMEX Polska Sp. z o.o.
Dlaczego warto wybrać CEMEX?
CEMEX to globalna firma zajmująca się produkcją materiałów budowlanych, zapewniamy produkty wysokiej jakości z innowacyjnymi rozwiązaniami i technologiami w ponad 50 krajach na świecie.
Zatrudniając ponad 40 000 pracowników na całym świecie, CEMEX ma strategiczną
pozycję w obu Amerykach, na Karaibach, w Europie, Afryce ,na Bliskim W schodzie i w Azji.
Nasza sieć operacyjna produkuje, dystrybuuje i sprzedaje cement, beton prefabrykowany,
kruszywa i powiązane materiały budowlane, usługi i innowacyjne rozwiązania technologiczne.
Zawsze staramy się dostarczać doskonałe rozwiązania budowlane i lepsze wrażenia klientów na obsługiwanych przez nas rynkach.
W tym celu dostosowujemy nasze produkty i usługi do specyficznych potrzeb naszych klientów.
Działamy poprzez innowacyjne rozwiązania budowlane i technologiczne, działając również na rzecz promowania zrównoważonej przyszłości.
Proces rekrutacji w CEMEX
- Krok Wywiad telefoniczny
- Krok Spotkanie ze specjalistą HR
- Krok Spotkanie z potencjalnym przełożonym
- Krok Złożenie oferty zatrudniania