specjalista mid / junior / asystent umowa zlecenie / o pracę pełny etat 4 900 - 6 850 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
14 dni
Poszukujemy zmotywowanej osoby na stanowisko pracownika obsługi biurowej w naszej firmie budowlanej. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie administracyjne i organizacyjne w naszym biurze, a także współpracę z zespołem projektowym. Zakres obowiązków Obsługa...
Zadania: Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą oraz dbanie o przepływ informacji pomiędzy działami; Prowadzenie archiwum dokumentów; Zaopatrywanie biura w artykuły biurowe i spożywcze; Aktywny udział w posiedzeniach zarządu, przygotowywanie protokołów, raportów i...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 godz.
Zakres obowiązków pracownika m.in.: obsługa administracyjna Dziekanów i Prodziekanów oraz Dyrektora Szkoły Doktorskiej; obsługa kancelaryjna Działu Nauczania i Spraw Studenckich, Dziekanów, Prodziekanów oraz Dyrektora Szkoły Doktorskiej (m.in. rejestracja poczty przychodzącej i...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Firma Farutex Bidvest Polska, ogólnopolski dystrybutor żywności dla sektora HoReCa, należący do międzynarodowej grupy Bidcorp, w związku z planami dalszego rozwoju na polskim rynku poszukuje kandydatów do pracy na stanowisku:
Specjalista ds. Administracji Sprzedaży
miejsce pracy: Wrocław
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
wystawianie faktur
nadzór nad obiegiem dokumentów
obsługę zamówień: przyjmowanie, wprowadzanie do systemu, przetwarzanie, koordynację realizacji dostaw
wprowadzanie i aktualizowanie w systemie danych odbiorców
bieżącą współpracę z działem sprzedaży, księgowości oraz logistyki
Od kandydatów oczekujemy:
dyspozycyjności (praca w systemie zmianowym)
doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
wysokiej kultury osobistej i uprzejmości wobec klientów
dokładności i skrupulatności
punktualność, odpowiedzialność, systematyczność
Oferujemy:
ciekawą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej
poziom wynagrodzenia adekwatny do realizowanych zadań
specjalista mid / junior / asystent umowa zlecenie / o pracę pełny etat 4 900 - 6 850 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
14 dni
Poszukujemy zmotywowanej osoby na stanowisko pracownika obsługi biurowej w naszej firmie budowlanej. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie administracyjne i organizacyjne w naszym biurze, a także współpracę z zespołem projektowym. Zakres obowiązków Obsługa...
Zadania: Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą oraz dbanie o przepływ informacji pomiędzy działami; Prowadzenie archiwum dokumentów; Zaopatrywanie biura w artykuły biurowe i spożywcze; Aktywny udział w posiedzeniach zarządu, przygotowywanie protokołów, raportów i...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 godz.
Zakres obowiązków pracownika m.in.: obsługa administracyjna Dziekanów i Prodziekanów oraz Dyrektora Szkoły Doktorskiej; obsługa kancelaryjna Działu Nauczania i Spraw Studenckich, Dziekanów, Prodziekanów oraz Dyrektora Szkoły Doktorskiej (m.in. rejestracja poczty przychodzącej i...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...