Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.
Agencja zatrudnienia (nr licencji 812)
Agencja zatrudnienia (nr licencji 812)
Specjalista ds. administracji personalnej
Nr ref.: 4-19-43463/PC
Firma Grafton to renomowana, międzynarodowa firma konsultingowa zajmującą się kompleksowym doradztwem personalnym. Na polskim rynku jest obecna od ponad 10 lat
Obecnie w Poznaniu do naszego zespołu dywizji Temporary & Outsourcing poszukujemy osoby na stanowisko :
Specjalisty ds. administracji personalnej
Jeżeli szukasz nowych wyzwań i chciałbyś dołączyć do zespołu Grafton, otwiera się przed Tobą taka szansa :)
Obowiązki:
Obecnie w Poznaniu do naszego zespołu dywizji Temporary & Outsourcing poszukujemy osoby na stanowisko :
Specjalisty ds. administracji personalnej
Jeżeli szukasz nowych wyzwań i chciałbyś dołączyć do zespołu Grafton, otwiera się przed Tobą taka szansa :)
Obowiązki:
- Czynności administracyjne: wstępna obsługa telefoniczna kandydatów, nadzór nad porządkiem dokumentów personalnych, tworzenie teczek osobowych, obsługa pracowników tymczasowych, dbanie o pozytywny wizerunek firmy
- Rozliczanie czasu pracy Pracowników Tymczasowych, kierowanie na badania lekarskie, nadzór nad terminowym rozliczaniem dokumentów z wyjazdów służbowych, przygotowanie zestawień dotyczących czasu pracy Pracowników Tymczasowych
- Wsparcie działań dywizji Temporary & Outsourcing : przygotowywanie ogłoszeń rekrutacyjnych, wstępne rozmowy telefoniczne z kandydatami, udzielanie podstawowych informacji na temat prowadzonych projektów
- Aktywna współpraca z Team Lederem w codziennych pracach związanych z funkcjonowaniem dywizji
Requirements:
- Doświadczenie min. rok na stanowisku administracyjnym
- Podstawowa znajomość Kodeksu Pracy
- Inicjatywa i wielozadaniowość
- Nastawienie na realizację celu i wyszukiwania rozwiązań
- Bardzo dobra znajomość MS Office (w szczególności: Word oraz Excel, mile widziany PowerPoint) oraz biegłość w wyszukiwaniu informacji internetowych
- Gotowość i motywacja do rozwoju w firmie rekrutacyjnej
- Zainteresowanie zagadnieniami związanymi z prawem pracy
- Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów zaocznych (praca w pełnym wymiarze czasu)
- Mile widziane czynne prawo jazdy kategorii B
Benefits:
- Możliwość rozwoju w jednej z najbardziej rozpoznawalnych oraz ustabilizowanych firm rekrutacyjnych na polskim i lokalnym rynku
- Możliwość poszerzania wiedzy poprzez współpracę ze stabilnym i doświadczonym zespołem rekrutacyjnym
- Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
- Pozytywna atmosfera w pracy
- Ciekawe wyzwania, możliwość realizacji własnych pomysłów
- Prywatna opieka medyczna
- Benefity MultiKafeteria (karta Multisport, bilety do kina, bilety do teatru etc.)
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku
pod ogłoszeniem: "APLIKUJ TERAZ".