EPCM to zespół konsultantów executive search prowadzących rekrutacje na kluczowe pozycje w wiodących firmach z branży budowlanej oraz nieruchomości. Koncentrujemy się na takich obszarach jak branża deweloperska, nieruchomości, budownictwo, projektowanie i architektura oraz usługi konsultingowe. Jesteśmy partnerem biznesowym dla wiodących organizacji na rynku. Budując relacje z Kandydatami, bazujące na otwartości i zaufaniu, rozpatrujemy potencjał każdej osoby zarówno pod kątem wszystkich prowadzonych rekrutacji oraz przyszłych potrzeb naszych Klientów.
Znana i rozpoznawalna firma, ceniona za komfort pracy, atmosferę i podejście do pracowników, a także za możliwości rozwoju i stabilne zatrudnienie poszukuje nowej osoby do zespołu, która będzie podlegać bezpośrednio pod Prezesa Zarządu.
- Koordynacja działań sfery administracyjnej firmy w tym m.in.:
- optymalizacja procedur obiegu dokumentów w firmie;
- zawieranie i administrowanie umowami dotyczącymi spraw z zakresu ‘obsługowego’ zawieranych przez firmę z dostawcami produktów i usług ogólnych (w tym umowy leasingowe, ubezpieczeniowe, na obsługę administracyjną, porządkową, etc.);
- dbanie o właściwe działanie firmy w obszarach szeroko rozumianego ‘compliance’
- Udział w opiniowaniu i tworzeniu umów i innych dokumentów wymagających weryfikacji prawnej (również we współpracy z zewn. kancelariami prawnymi),
- oraz
- Koordynacja współpracy ze wspólnotami mieszkaniowymi (reprezentacja firmy jako właściciela lokali we wspólnotach, gdzie firma posiada lokale własne);
- Zarządzanie dokumentami firmy (umowy, porozumienia, dokumentacja projektowa, etc.) – wypracowanie systemu identyfikacji, kompletacja (nadzór nad spływem od zobowiązanych jednostek wewnętrznych według ustalonych procedur) i archiwizowanie;
- Udział we wdrożeniu a następnie nadzór nad przestrzeganiem procedur RODO (we współpracy z merytorycznym podmiotem zewnętrznym);
- Optymalizacja procesów zakupowych artykułów biurowych i innych niezbędnych do zapewnienia ciągłości pracy, zgodnie z zapotrzebowaniem działów. Nadzór nad właściwą realizacją zakupów. Reprezentowanie firmy w relacjach z dostawcami produktów i usług zewnętrznych z obszaru administracyjnego;
- Dbanie o komfort i optymalizację warunków pracy w biurach firmy poprzez zarządzanie obecnymi i nowymi zasobami materialnymi (w tym m. in. środkami trwałymi).
- Nowo powołany dział, stanowisko niezależne
- Podlega bezpośrednio Prezesowi Zarządu
- doświadczenie w dziale administracji lub na podobnych stanowiskach w jednostkach prywatnych lub publicznych,
- wykształcenie z zakresu administracji i/lub prawa, doświadczenie w kwestiach prowadzenia spraw administracyjnych (office management) firmy/instytucji, mile widziane doświadczenie w kancelarii lub w dziale prawnym,
- chęć rozwoju, aktywność i komunikatywność (współpraca ze wszystkimi działami średniej wielkości firmy)