Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.
Agencja zatrudnienia (nr licencji 20329)
Agencja zatrudnienia (nr licencji 20329)
Specjalista ds. administracji i zarządzania powierzchnią biurową
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 1-1-63214
Dla jednego z naszych Klientów, renomowanej międzynarodowej firmy, szukamy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. administracji i zarządzania powierzchnią biurową
Zakres obowiązków:
- rejestracja gości i zarządzanie nimi w systemie
- wydawanie dostępów, nadawanie uprawnień dla pracowników, prowadzenie bazy danych
- pomoc w rozliczaniu faktur w SAP i współpraca z księgowością
- sprawdzanie i konserwacja sprzętu biurowego, współpraca z działem IT i serwisami
- wdrażanie nowych pracowników
- zadania administracyjne
Wymagania:
- min. 2 lata doświadczenia na stanowisku administracyjnym w międzynarodowym środowisku
- bardzo dobra znajomość systemu SAP
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego - B2+/C1umięjętności analityczne i pracy z danymi w Excelu
- wykształcenie wyższe
Informacje dodatkowe:
- ubezpieczenie na życie
- prywatne ubezpieczenie medyczne
- atrakcyjne wynagrodzenie
- prywatna opieka medyczna
- karta Multisport
- stabilne i długofalowe zatrudnienie
- praca w ścisłym centrum Warszawy
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku
pod ogłoszeniem: "APLIKUJ TERAZ".