Tworzymy dla naszych klientów spersonalizowane rozwiązania – świadczymy kompleksowe usługi w zakresie wynajmu i serwisu tekstyliów dla każdego rodzaju działalności. Oferujemy odzież ochronną i roboczą, maty podłogowe oraz urządzenia z szeroko rozumianego zakresu utrzymania czystości.
Współpracujemy z tysiącami europejskich przedsiębiorstw, które zapewniają produkty i usługi, będące częścią naszego codziennego życia. Nasi klienci mają pewność, że produkty, których potrzebują będą we właściwym miejscu o właściwym czasie – czyste i sprawdzone. 45 000 naszych pracowników w 28 krajach czuwa nad prawidłowym funkcjonowaniem tego procesu. Aktualnie poszukujemy osoby na
stanowisko:
- Blisko 50,000 pracowników
- Jesteśmy obecni w 440 lokalizacjach
- Obsługujemy 400,000 klientów
- Generujemy €3.1 miliarda obrotu
Opis projektu: Jako Specjalista ds. Administracji i Wsparcia Sprzedaży będziesz odpowiedzialny/a za obszar administracyjny sprzedaży i obsługi Klienta, w tym administracja w zakresie danych Klienta i warunków handlowych. Do Twoich zadań należeć będzie również przygotowywanie raportów i zestawień na podstawie danych pozyskanych z wewnętrznych systemów.
- Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za weryfikowanie, klasyfikację i wprowadzanie dokumentów i danych do wewnętrznych systemów,
- Monitorowanie poprawności przyjmowanych do rejestracji danych pod kątem formalnym,
- Bieżąca komunikacja z innymi działami firmy, w celu wyjaśniania ewentualnych rozbieżności,
- Przygotowywanie raportów i zestawień w MS Excel,
- Sporządzanie korespondencji i innych dokumentów związanych z obsługą Klienta.
- Poszukujemy osoby, która zna MS Excel w stopniu dobrym i ma doświadczenie w tworzeniu prostych raportów,
- Kandydat powinien posiadać doświadczenie w pracy biurowej,
- Mile widziana wiedza z zakresu obsługi Klienta,
- Mile widziana znajomość j. angielskiego na poziomie B1/B2
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie, która jest od 25 lat na rynku,
- Fantastyczną atmosferę w zgranym zespole,
- Premię uznaniową,
- Szkolenia wdrożeniowe,
- Prywatną opiekę medyczną za "1 zł", kartę sportową, pakiet socjalny (dofinansowanie do wakacji, bony na święta, paczki dla dzieci),
- Dobrze wyposażone zaplecze socjalne,
- Parking dla pracowników.
- Swobodna atmosfera pracy
- Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych
- Ogólnodostępny parking dla pracowników
- Work-life balance
- Ekspres do kawy i dobre wyposażenie socjalne
- Umowa o pracę i przejrzyste warunki wynagrodzenia
Poznaj
Elis Polska
Dlaczego warto?
Zapewniamy naszym Klientom możliwość korzystania z wielu produktów na zasadzie wynajmu, eliminując konieczność ich kupowania. Nasze produkty są projektowane i modernizowane w celu zapewnienia najwyższej jakości i trwałości.
W Elis największą siłą są pracownicy. Zwracamy szczególną uwagę na ich dobre samopoczucie, szkolenia i rozwój osobisty. Nasza polityka kadrowa opiera się na czterech filarach: pozyskaniu talentów, zapewnianiu im rozwoju, szkoleniu oraz ich dalszemu rozwijaniu. W Elis dbamy o to, aby każdy pracownik mógł realizować się w Grupie zgodnie ze swoimi umiejętnościami, potrzebami szkoleniowymi i ambicjami. Stawiamy na wzajemny szacunek, zaufanie i zaangażowanie. Oferujemy naszym pracownikom perspektywę kariery w profesjonalnej, międzynarodowej organizacji.
Proces rekrutacji
- Krok Rozmowa telefoniczna
- Krok Spotkanie rekrutacyjne
- Krok Propozycja współpracy