Your responsibilities: Solving passengers' problems, because we believe everyone deserves a happy ending ;) Providing essential information with as much ease as if you were hosting your own podcast! Handling incoming calls, emails and chats; Helping in crisis situations with a cool head and a smile...
Efektywny kontakt z klientem tylko poprzez live chat - 100% back office; Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów; Udzielanie rzetelnych i dokładnych informacji w odpowiedzi na pytania i problemy klienta w branży logistycznej; Aktywne komunikowanie się w zespole;...
Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
Do Twoich głównych zadań będzie należało: Doradzanie klientom w wyborze wina. Budowanie dobrych relacji z klientami. Uzupełnienie ekspozycji na stoisku. Realizacja budżetu sprzedaży.
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Malta
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
2 dni
Opis stanowiska: Zarządzanie kontami klientów. Budowanie zaufania utrzymanie relacji z klientami z ważnymi klientami. Dostawa na czas i efektywne wdrażanie rozwiązań według potrzeb klientów. Rozwój biznesu z nowymi i obecnymi klientami. Realizacja i przewyższanie ustalonych celów...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat
2 dni
Twoje zadania: zapewnienie wysokiej jakości doświadczeń pacjenta, dbanie o spełnienie jego oczekiwań i potrzeb. koordynowanie planów leczenia i grafików lekarskich, które zapewnią sprawny przebieg leczenia. przedstawienie pacjentom warunków opieki stomatologicznej, pomoc w zrozumieniu...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Do twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta poprzez email, chat, połączenia telefoniczne. Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów. Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc.
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Do twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta poprzez email, chat, połączenia telefoniczne. Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów. Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc.
Specjalista ds. administracji i sprzedaży z językiem niemieckim [rekrutacja online]
Specjalista ds. administracji i sprzedaży z językiem niemieckim [rekrutacja online]
Saint-Gobain w Polsce
Gliwice
praca stacjonarna
rekrutacja online
1591 dni temu
Specjalista ds. administracji i sprzedaży z językiem niemieckim [rekrutacja online] Saint-Gobain Swisspacer
Miejsce pracy: Gliwice
Co będzie należało do Twoich zadań?
Obsługa klienta i procesu sprzedaży- głównie w jęz. niemieckim - opieka nad zleceniem klienta od momentu wpływu aż do wysyłki towaru.
Wystawianie dokumentów handlowo-magazynowych.
Współpraca z firmami transportowymi.
Budowanie relacji z klientami i partnerami handlowymi.
Ścisła współpraca z zespołem obsługi klienta oraz innymi działami.
Kogo szukamy?
Mających doświadczenie w obsłudze klienta, procesie sprzedaży, zakupach, logistyce.
Samodzielnych i dobrze zorganizowanych.
Z bardzo dobrą znajomością języka niemieckiego - warunek konieczny.
Z dobrą znajomością MS Excel.
Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.
Z umiejętnościami budowania relacji, wyciągania wniosków oraz analitycznymi.
Co oferujemy?
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
Atmosferę opartą na życzliwości, zaufaniu i kulturze wellbeing.
Pracę w inspirującym i innowacyjnym otoczeniu.
Grupowe ubezpieczenie na życie.
Dofinansowanie Karty Multisport Plus.
Benefity pozapłacowe.
Możliwość rozwijania pasji sportowych i pomagania innym.
Serdecznie dziękujemy za Państwa potencjalne aplikacje. Będą one brane pod uwagę, ale ze względu na zaistniałą sytuację dotyczącą COVID-19, cały proces rekrutacyjny może potrwać dłużej niż zazwyczaj. Dziękujemy za wyrozumiałość i za zainteresowanie pracą w Grupie Saint-Gobain. Skontaktujemy się z Państwem w przypadku pozytywnego rozpatrzenia Państwa aplikacji.
Życzymy dużo zdrowia,
Zespół Rekrutacji
SWISSPACER
Należymy do Grupy Saint-Gobain. Jesteśmy liderem na rynku produkcji dystansowych ramek międzyszybowych. Jesteśmy zgranym zespołem - stawiamy na zaangażowanie i współpracę. Jesteśmy w dogodnej lokalizacja - blisko DTŚ i autostrady A1 (dojazd to ok. 20 min. samochodem z Chorzowa, Bytomia, Rudy Śl.)
Your responsibilities: Solving passengers' problems, because we believe everyone deserves a happy ending ;) Providing essential information with as much ease as if you were hosting your own podcast! Handling incoming calls, emails and chats; Helping in crisis situations with a cool head and a smile...
Efektywny kontakt z klientem tylko poprzez live chat - 100% back office; Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów; Udzielanie rzetelnych i dokładnych informacji w odpowiedzi na pytania i problemy klienta w branży logistycznej; Aktywne komunikowanie się w zespole;...
Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
Do Twoich głównych zadań będzie należało: Doradzanie klientom w wyborze wina. Budowanie dobrych relacji z klientami. Uzupełnienie ekspozycji na stoisku. Realizacja budżetu sprzedaży.
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Malta
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
2 dni
Opis stanowiska: Zarządzanie kontami klientów. Budowanie zaufania utrzymanie relacji z klientami z ważnymi klientami. Dostawa na czas i efektywne wdrażanie rozwiązań według potrzeb klientów. Rozwój biznesu z nowymi i obecnymi klientami. Realizacja i przewyższanie ustalonych celów...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat
2 dni
Twoje zadania: zapewnienie wysokiej jakości doświadczeń pacjenta, dbanie o spełnienie jego oczekiwań i potrzeb. koordynowanie planów leczenia i grafików lekarskich, które zapewnią sprawny przebieg leczenia. przedstawienie pacjentom warunków opieki stomatologicznej, pomoc w zrozumieniu...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Do twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta poprzez email, chat, połączenia telefoniczne. Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów. Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc.
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Do twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta poprzez email, chat, połączenia telefoniczne. Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów. Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc.