Ogłoszenie numer: 276496, z dnia 2013-05-20
BLACK POINT S.A
BLACK POINT S.A. – producent materiałów eksploatacyjnych działający na międzynarodowym rynku materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących w związku z rozwojem działalności poszukuje kandydatów na stanowisko
Specjalista ds. administracji i sekretariatu
Miejsce pracy: Wrocław
Opis stanowiska
- zarządzanie biurem firmy i prowadzenie sekretariatu
- wsparcie administracyjne i organizacyjne wszystkich działów firmy
- administrowanie nieruchomością firmy
Wymagania
- wykształcenia minimum średniego
- minimum rocznego doświadczenia w pracy biurowej
- znajomości języka angielskiego
- wysokiej samodzielności, sumienności i odpowiedzialności
- wysoko rozwiniętych zdolności organizacyjnych i komunikacyjnych
- bardzo dobrej znajomości pakietu Microsoft Office
- umiejętności ustalania priorytetów, zarządzania czasem i dokumentacją
Oferujemy
- możliwość rozwoju i zdobywania doświadczenia w stabilnej i rozwijającej się międzynarodowej firmie,
- stałe wynagrodzenie,
- pracę w nowoczesnym i młodym zespole.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.