Specjalista ds. administracji i rejestracji czasu pracy
Miejsce pracy: Wrocław
Zakres obowiązków:
- Przygotowywanie harmonogramu pracy zasobów ludzkich na realizowanych kontraktach,
- Koordynowanie poprawności realizacji harmonogramu oraz bieżące wyjaśnianie rozbieżności w ewidencji czasu pracy,
- Współpraca z działami realizacyjnymi,
- Planowanie zasobów niezbędnych do wykonania przyszłych projektów,
- Analiza harmonogramu i podejmowanie działań w celu rozwiązania konfliktów i niezgodności harmonogramowych,
- Terminowa aktualizacja harmonogramu pracy zasobów ludzkich,
- Udział w naradach i uzgodnieniach związanych z harmonogramem.
Wymagania:
- Wykształcenie: co najmniej średnie, mile widziane wyższe,
- Bardzo dobra znajomość programu Excel (m.in. power query, tabele przestawne, funkcje wyszukiwania),
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- Min. podstawowa znajomość języka angielskiego. Znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem,
- Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów,
- Dobre umiejętności zarządzania czasem.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy i doświadczenia,
- Pakiet świadczeń dodatkowych obejmujący m.in. wczasy pod gruszą, dofinansowanie do wyprawki szkolnej i wakacji dzieci, możliwość korzystania z prywatnej opieki medycznej Medicover, karty Multisport oraz grupowego ubezpieczenia na życie,
- Elastyczny czas pracy oraz możliwość okazjonalnej pracy zdalnej,
- Wysokiej jakości narzędzia pracy,
- Realną możliwość podnoszenia swoich kompetencji i kwalifikacji poprzez szkolenia i kursy,
- Pracę w zespole ciekawych i sympatycznych ludzi o dużym doświadczeniu,
- Przyjazne biuro w dobrej lokalizacji z parkingiem dla Pracowników.