E100 jest międzynarodową firmą z branży kart paliwowych i usług dla transportu.
Karta paliwowa E100 to nasz główny produkt a do niego oferujemy szereg usług dodatkowych dla transportu. Sieć akceptacji Naszej karty to już 16 500 lokalizacji w 32 krajach i w planach mamy jeszcze więcej!
Pracujemy w międzynarodowym środowisku zaangażowanych specjalistów, którzy stawiają na rozwój firmy. Cały czas się uczymy i dążymy, aby rozwijać obszary, w których pracujemy.
Dołącz do Nas!
W związku z dynamicznym rozwojem działu handlowego poszukujemy kolejnej osoby, która dołączy do zespołu na stanowisko:
Specjalista ds. administracji i raportowania [rekrutacja online]
Miejsce pracy: Warszawa
Twój zakres obowiązków
- Wsparcie administracyjne Działu Call Center w codziennych zadaniach i aktywnościach m.in. przygotowanie wniosków, umów, nadzór nad rozliczeniem akcji promocyjnych, prowadzenie bazy danych klientów,
- Tworzenie excel’owych raportów, zestawień dotyczących danych sprzedażowych oraz raportów efektywnościowych
- Przygotowywanie prezentacji i analiz danych na potrzeby Działu Call Center
- Nadzór nad terminowym spływem raportów, innych dokumentów z aktywności handlowych
- Przygotowywanie i wysyłanie umów do klientów
- Tworzenie baz danych do kontaktów telefonicznych
Nasze wymagania
- Znajomość Excel na poziomie zaawansowanym (makra, tabele przestawne)
- Zdolność do samodzielnej pracy i dostarczania raportów gotowych do użycia
- Dokładność i terminowość
- Duża inicjatywa własna
- Mile widziane doświadczenie w pracy przy zadaniach wspierających Dział Call Center
To oferujemy
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze godzin,
- Przyjazną atmosferę pracy,
- Pracę w międzynarodowym środowisku,
- Pakiet Benefitów; opieka medyczna Enel-Med w pełni refundowana przez pracodawcę, karta Multisport, e-learningowi system nauki języków obcych,
- Pakiet szkoleń wdrożeniowych,
- Możliwość rozwoju ścieżki kariery w strukturach firmy,