Ogłoszenie numer: 3653469, z dnia 2020-09-24
Jesteśmy firmą, która godnie i skutecznie rozwija, i promuje polską myśl inżynieryjną, również poza granicami Polski. Zapewniamy szeroki zakres usług w zakresie doradztwa, projektowania, konsultacji, zarządzania inwestycjami, geoinformacji i rozwiązań geoprzestrzennych.
Z powodzeniem realizujemy je we wszystkich kluczowych sektorach gospodarki, tj.: infrastruktura i transport, budownictwo, energetyka, ochrona środowiska, hydrologia, rolnictwo. Nasze realizacje kształtują życiową przestrzeń człowieka i ułatwiają codzienne funkcjonowanie milionom ludzi. Zrealizowaliśmy inwestycje w zakresie budowy i modernizacji sieci drogowych i kolejowych, niejednokrotnie o kluczowym znaczeniu dla rozwoju polskiej gospodarki. Naszą misją jest budowanie zrównoważonego świata przyszłości – z innowacyjną inżynierią służącą ludziom i przyrodzie.
Aktualnie poszukujemy pracownika na stanowisko:
Specjalista ds. administracji i obsługi sekretariatu
Miejsce pracy: Kraków
Opis stanowiska
- Prowadzenie sekretariatu,
- Koordynacja przepływu informacji, obiegu dokumentów oraz korespondencji wewnętrznej
i zewnętrznej, - Organizowanie podróży służbowych, spotkań,
- Terminowe wykonywanie zleconych prac administracyjnych,
- Współpraca z Biurem Zarządu oraz pozostałymi członkami zespołu,
- Realizowanie bieżących zadań wyznaczonych przez Zarząd.
Wymagania
Od kandydata oczekujemy:
- Wykształcenia wyższego,
- Minimum rocznego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
- Znajomości pakietu MS Office,
- Znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
- Czynnego prawa jazdy kat. B.
Oczekiwane predyspozycje osobowościowe:
- Wysokie zaangażowanie i odpowiedzialność,
- Dobra organizacja pracy,
- Profesjonalizm, rzetelność, terminowość,
- Wysoki poziom kultury osobistej,
- Umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres,
- Inicjatywa w działaniu.
Oferujemy
- Pracę w ambitnym zespole i przyjaznej atmosferze,
- Możliwość ciągłego rozwoju i uczestnictwa w ciekawych projektach,
- Umowę o pracę,
- Otwartą drogę rozwoju w strukturach firmy oraz wzmocnienie kluczowych kompetencji,
- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia,
- Wyjazdy integracyjne i spotkania firmowe,
- Możliwość nauki języka angielskiego,
- Dofinansowanie do opieki medycznej Luxmed,
- Dostęp do usług sportowych w ramach karty FitProfit,
- Pracownicze plany kapitałowe,
- Ubezpieczenie grupowe.