Jesteśmy platformą do nauki języka angielskiego online.
Mamy już ponad 8000 aktywnych użytkowników, korzystających z 30 różnych kursów, prowadzonych przez ponad 300 native speakerów i ponad 100 lektorów polskojęzycznych.
Przeżywamy obecnie fazę bardzo dynamicznego wzrostu i w związku z tym poszukujemy.
Specjalista ds. Administracji i Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Jeśli masz:
- minimum rok doświadczenia w pracy w Dziale Obsługi Klienta
- “lekkie pióro” - obsługa mailowa Klientów
- zdolności negocjacyjne
- cechy takie jak skrupulatność i sumienność (szczególnie w wypełnianiu raportów i przygotowywaniu dokumentów)
- znajomość obsługi pakietu MS Office
- umiejętność szybkiego uczenia się
- inicjatywę, kreatywność, umiejętność współpracy w zespole
- umiejętność priorytetyzacji zadań
- poczucie odpowiedzialności za wykonywane obowiązki
- optymistyczne podejście do świata i ludzi
Dołącz do nas i rozpocznij swoją karierę na stanowisku Specjalista ds. Administracji i Obsługi Klienta
Wynagrodzenie: 4 000 - 6 000 zł
Na tym stanowisku będziesz:
- kontaktować się z Klientami telefonicznie i mailowo
- budować relacje z Klientami
- zawierać porozumienia z Klientami
- współpracować z Działem Sprzedaży i Marketingu
- odpowiadać za prawidłowe przygotowanie dokumentacji i raportowanie
- pracować zmianowo: 8-16 lub 11-19, poniedziałek-piątek
Możemy Ci zaoferować:
- ciekawe wyzwania w dynamicznie rozwijającej się spółce o zasięgu międzynarodowym
- pracę w pełnym pasji zespole - niekorporacyjna atmosfera to nasz wyróżnik :) zachęcamy do obejrzenia naszego filmu: http://bit.ly/tutlo-kim-jestesmy
- możliwość realnego kształtowania strategii dydaktycznej spółki i realizacji własnych pomysłów
- atrakcyjne wynagrodzenie + pakiet benefitów (między innymi bezpłatny kurs j. angielskiego)
- program motywacyjny z atrakcyjnymi nagrodami
- komfortowe warunki pracy i miłą atmosferę
- atrakcyjną lokalizację biura w Warszawie (Plac Trzech Krzyży)