Ogłoszenie numer: 1840547, z dnia 2017-11-16
Firma Chefs Culinar to rodzinne przedsiębiorstwo o międzynarodowych korzeniach, zajmujące się głównie zaopatrywaniem odbiorców hurtowych, gastronomii i hotelarstwa (HoReCa) w produkty spożywcze oraz non-food. Ponad 6 000 pracowników ze wszystkich działów każdego dnia przyczynia się znacząco do sukcesu naszej Grupy. Obszar naszego działania to nie tylko Europa, ale również Azja, Oceania i Ameryka Południowa.
W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy poszukujemy zaangażowanych pracowników na stanowisko:
Specjalista ds. Administracji i Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Tarnobrzeg
Opis stanowiska
- Kompleksowa obsługa klientów
- Kontrolowanie rozrachunków z kontrahentami
- Sporządzanie raportów, zestawień
- Wystawianie dokumentów sprzedaży
- Przygotowanie dokumentacji do księgowości
Wymagania
- Min. 2 - letnie doświadczenie w branży gastronomicznej i telefonicznej obsłudze klienta
- Prawo jazdy kat. B
- Dobra znajomość pakietu MS Office
- Wysokie kompetencje organizacyjne
- Mile widziana znajomość technik sprzedaży i negocjacji
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego lub niemieckiego
- Dokładność
- Odpowiedzialność
- Wysoka kultura osobista i umiejętności interpersonalne
Oferujemy
- Umowę o pracę oraz stabilność zatrudnienia
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Samodzielną i odpowiedzialną pracę w dynamicznym zespole
- Nowoczesne środowisko pracy
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego w międzynarodowym przedsiębiorstwie
- Płaską hierarchię przedsiębiorstwa umożliwiającą podejmowanie szybkich decyzji
- Przełożonych dbających o komfort pracy swoich pracowników
Poznaj
CHEFS CULINAR Sp. z o.o.
Jesteśmy zaufanym partnerem wielu polskich restauracji, hoteli i firm cateringowych.
Każdego dnia dostarczamy naszym Klientom wszystkiego, co niezbędne w ich pracy.
Łącznie posiadamy w ofercie około 12 000 wysokiej jakości produktów – świeżych, profesjonalnie przechowywanych, a później sprawnie dystrybuowanych do wielu lokalizacji w Polsce