Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik obsługi administracyjno-biurowej

    BRASE CONSULTING LTD. Sp. z o.o.   Mikołów    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   4 500 - 6 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków: Aktywne wspieranie ekspertów w ich codziennej pracy, co obejmuje utrzymanie aktualności danych klientów, pomoc w przygotowaniu dokumentacji oraz koordynację spotkań. Przygotowywanie analiz i raportów: na podstawie dostarczonych danych i instrukcji tworzysz analizy,...
  • Pracownik administracyjno-biurowy w kancelarii firmy

    Śląskie Laboratoria Analityczne Sp. z o.o.   Świętochłowice    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   4 800 - 5 500 zł brutto/mies.
    7 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa dokumentacji w tym Prowadzenie ewidencji dokumentów firmowych. Weryfikacja poprawności dokumentów i ich archiwizacja. Przygotowywanie oraz redagowanie pism urzędowych i firmowych. Organizacja obiegu dokumentów wewnątrz firmy. Kontakt z klientami i partnerami...
  • Specjalista / Specjalistka w Wydziale Eksploatacji

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    21 godz.
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Obsługę umów dot. wydruków plakatowych rozkładów jazdy pociągów, Nadzór nad prawidłową realizacją umów, zamówień, przepisów w zakresie usług oraz spraw związanych z funkcjonowaniem dworców kolejowych, Prowadzenie spraw z...
  • Specjalista / Specjalistka w Wydziale Technicznym

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Przygotowywanie materiałów do postępowań wyboru wykonawców na roboty budowlane i usługi, Opracowywanie materiałów przetargowych i przeprowadzenie postępowań w oparciu o instrukcję udzielania zamówień PKP S.A. na roboty budowlane i...
  • Specjalista / Specjalistka w Wydziale Ewidencji Nieruchomości

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Prowadzenie spraw związanych z podatkiem od nieruchomości, rolnym i leśnym w systemie SAP RE, Prowadzenie działań w zakresie optymalizacji zobowiązań z tytułu podatku od nieruchomości, Rozpatrywanie i przygotowanie projektów...
  • Pracownik Biurowy

    LIMBOR sp. z o.o.   Czeladź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Opis stanowiska: zapewnienie prawidłowej realizacji zamówień. weryfikacja i wprowadzanie faktur do systemu.
  • Client Service Delivery Administrator with Dutch

    Aon   śląskie    praca zdalna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
  • Specjalista / Specjalistka w Wydziale Eksploatacji

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Zawieranie, prowadzenie i aneksowanie umów na dostawę energii elektrycznej (umowy kosztowe) woj. małopolskie i podkarpackie, Aktualizowanie dokumentów i wyników rozliczeń energii elektrycznej, Prowadzenie analiz kosztów w zakresie...
  • HubSpot CRM Manager

    SMARTLUNCH S.A.   Wrocław    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   14 000 - 17 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online
    20 godz.
    Zadania: Nadzór nad wdrożeniem HubSpot w strukturach firmy, w tym koordynacja działań i monitorowanie postępów. Ścisła współpraca z zespołami marketingu i sprzedaży w celu zwiększenia wydajności i zaangażowania klientów. Projektowanie i automatyzacja procesów w HubSpot, z...
  • Referent ds. administracyjno-finansowych

    Urząd Dozoru Technicznego   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    Do Twoich zadań należeć będzie: Sporządzanie wniosków zakupowych i prowadzenie postępowań zakupowych. Przygotowywanie zapotrzebowań zakupu. Koordynowanie i monitorowanie realizacji umów zawartych na potrzeby Oddziału. Weryfikacja faktur zakupowych. Obsługa korespondencji i dokumentacji...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca śląskie Będzin Specjalista ds. Administracyjnych Będzin
Specjalista ds. Administracji i Logistyki Projektów

Specjalista ds. Administracji i Logistyki Projektów

Bergerat Monnoueyr Sp. z o.o. – Oddział Eneria
Będzin, ul. Sielecka 63
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
84 dni temu
Bergerat Monnoueyr Sp. z o.o. – Oddział Eneria zapewnia kompleksowe rozwiązania w zakresie projektów zasilania rezerwowego, kogeneracji, modułów energetycznych stosowanych w przemyśle energetycznym, kolejowym czy morskim przy wykorzystaniu zaawansowanych technologii firmy CATERPILLAR®.

Jesteśmy wyłącznym przedstawiciel koncernu CATERPILLAR® w Polsce w zakresie sprzedaży i serwisu zespołów prądotwórczych i silników przemysłowych.

Ponadto wykonujemy instalacje elektryczne w całym zakresie wysokich, średnich i niskich napięć w obiektach przemysłowych oraz użyteczności publicznej.
 
Obecnie poszukujemy kandydatki/kandydata na stanowisko:
Specjalista ds. Administracji i Logistyki Projektów
Biuro: Izabelin-Dziekanówek
Ul. Modlińska 11, 05-092 Łomianki
Lub Biuro: Będzin
Ul. Sielecka 63, 42-500 Będzin

Oferujemy:
  • Zatrudnienie na umowę o pracę w stabilnej, międzynarodowej organizacji.
  • Premię roczną wypłacaną pod koniec roku.
  • Bogaty pakiet socjalny – opiekę medyczną, grupowe ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do urlopu, kartę sportową, kartę lunchową, dofinansowanie do urlopu, fundusz oszczędnościowy oraz wsparcie w losowych sytuacjach.
  • Narzędzia pracy: laptop, telefon komórkowy.
  • Możliwość rozwoju kompetencji oraz kariery zawodowej.
  • Dobra atmosfera pracy w przyjaznym i otwartym zespole.
Opis stanowiska:
  • Przygotowywanie zamówień i zleceń zgodnie ze specyfikacją projektu.
  • Przygotowywanie umów ramowych z dostawcami i podwykonawcami.
  • Współpraca z działem prawnym przy opiniowaniu umów z podwykonawcami.
  • Współpraca z działem finansowym, aktualizacja gwarancji bankowych i ubezpieczeniowych.
  • Współpraca z działem kontrolingu.
  • Współpraca z pionem realizacji (kierownicy projektów) na etapie zamówień i realizacji projektu.
  • Fakturowanie i bieżąca kontrola nad rozliczeniem projektu z Inwestorem.
  • Tworzenie i aktualizacja procedur działowych.
  • Zapewnianie właściwego obiegu dokumentów zewnętrznych i wewnętrznych (archiwizacja).
  • Zapewnianie logistyki dostaw i odprawy celnej urządzeń.
  • Przygotowywanie raportów oraz udział w inwentaryzacji audytu zewnętrznego.
Od idealnego kandydata oczekujemy:
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
  • Znajomość zagadnień związanych z logistyką i odprawą celną.
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej.
  • Znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym.
  • Praktyczna znajomość obsługi komputera w tym pakiet MS Office.
  • Umiejętność współpracy zespołowej.
  • Optymizm, energia w działaniu, odporność na stres.

W dokumentach prosimy uwzględnić klauzulę:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w treści przesłanego cv, przez Bergerat Monnoyeur Sp. z o.o. w celu wzięcia udziału w prowadzonych procesach rekrutacyjnych”

Informujemy, że wyrażając powyższą zgodę masz prawo w dowolnym momencie wycofać lub zmienić zgodę, kierując informację o jej wycofaniu lub zmianie na adres: aktualizacja.rezygnacja@b-m.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

1. Administratorem danych osobowych jest Bergerat Monnoyeur Sp. z o.o. z siedzibą w Izabelinie-Dziekanówku Modlińska 11, 05-092 Łomianki („Administrator”).
2. Może się Pani/Pan z nami skontaktować pisząc na w/w adres pocztą tradycyjną lub wysyłając maila na adres rezygnacja@b-m.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będę w celu:
4. przeprowadzenia procesu rekrutacji oraz
5. w celu udziału w przyszłych procedurach rekrutacyjnych mających miejsce w ciągu 2 lat od dnia przesłania CV, w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana na takie przetwarzanie zgody,
6. w celu obrony przed ewentualnymi roszczeniami lub dochodzenie, ustalenie roszczeń.
7. Podstawą prawną dla przetwarzania danych są:
8. przepisy ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (dalej k.p.) w zakresie danych wskazanych w art. 221 1 k.p. (tj. imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez kandydata, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia) (art. 6 ust. 1 lit c RODO) oraz
9. zgoda w zakresie pozostałych danych przesyłanych przez Panią/Pana tj. w zakresie szerszym niż wynikające z art. 221 1 k.p. oraz na udział w przyszłych procesach rekrutacyjnych (art. 6 ust. 1 lit a RODO).

Przesłanie do nas CV zawierającego dane w zakresie szerszym niż wynikające z art. 221 § 1  k.p. postrzegamy jako wyrażenie przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie przez nas tych danych osobowych w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego.
1. realizacja prawnie uzasadnionego interesu administratora danych, jakim jest dokumentowanie i przechowywanie informacji w celu obrony przed roszczeniami pracownika lub dochodzenie, ustalenie roszczeń (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
2. Podanie danych osobowych, o których mowa w art. 22(1) § 1 p. jest przewidziane przepisami prawa. Ich niepodanie spowoduje niemożność rozpatrywania Pani/Pana kandydatury na oferowane stanowisko. Podanie danych osobowych w szerszym zakresie jest dobrowolne i pozostanie bez wpływu na możliwość udziału w rekrutacji i rozpatrzenia Pani/Pana oferty.
3. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych są spółki z grupy Monnoyeur, a także firmy świadczące na rzecz Administratora usługi w obszarze IT, archiwizacji i niszczenia dokumentacji, a także wspierające procesy rekrutacyjne.
4. Administrator nie zamierza przekazywać Pani/Pana danych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
5. Dane osobowe będą przechowywane przez czas trwania rekrutacji, a po tym okresie przez czas 2 lat od zakończenia procesu rekrutacyjnego, w którym brał Pan/Pani udział.
6. Przysługuje Pani/Panu prawo do:
7. żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę),
8. cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie; wycofanie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
9. wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych Stawki 2, 00-193 Warszawa
10. Pani/Pana dane osobowe nie będą wykorzystywane do podejmowania zautomatyzowanych decyzji.
11. Po zakończeniu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w pierwotnym celu, dane mogą być przetwarzane w celu ewentualnego dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora i odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO.
 

Poznaj

Bergerat Monnoyeur sp. z o.o.

Bergerat Monnoyeur Sp. z o.o. od 20 lat jest jedynym w Polsce autoryzowanym dystrybutorem CATERPILLAR®- najbardziej zaawansowanych technicznie i najnowocześniejszych maszyn budowlanych na świecie.Jesteśmy częścią grupy Monnoyeur –dealera Caterpillar we Francji, Belgii, Luksemburgu, Polsce, Rumunii i Algierii.
W Polsce jesteśmy liderem rynku.

W naszej firmie stawiamy na doskonałość operacyjną, rozwój pracowników oraz dobrą atmosferę w pracy.

 

Podobne oferty

  • Pracownik obsługi administracyjno-biurowej

    BRASE CONSULTING LTD. Sp. z o.o.   Mikołów    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   4 500 - 6 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków: Aktywne wspieranie ekspertów w ich codziennej pracy, co obejmuje utrzymanie aktualności danych klientów, pomoc w przygotowaniu dokumentacji oraz koordynację spotkań. Przygotowywanie analiz i raportów: na podstawie dostarczonych danych i instrukcji tworzysz analizy,...
  • Pracownik administracyjno-biurowy w kancelarii firmy

    Śląskie Laboratoria Analityczne Sp. z o.o.   Świętochłowice    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   4 800 - 5 500 zł brutto/mies.
    7 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa dokumentacji w tym Prowadzenie ewidencji dokumentów firmowych. Weryfikacja poprawności dokumentów i ich archiwizacja. Przygotowywanie oraz redagowanie pism urzędowych i firmowych. Organizacja obiegu dokumentów wewnątrz firmy. Kontakt z klientami i partnerami...
  • Specjalista / Specjalistka w Wydziale Eksploatacji

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    21 godz.
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Obsługę umów dot. wydruków plakatowych rozkładów jazdy pociągów, Nadzór nad prawidłową realizacją umów, zamówień, przepisów w zakresie usług oraz spraw związanych z funkcjonowaniem dworców kolejowych, Prowadzenie spraw z...
  • Specjalista / Specjalistka w Wydziale Technicznym

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Przygotowywanie materiałów do postępowań wyboru wykonawców na roboty budowlane i usługi, Opracowywanie materiałów przetargowych i przeprowadzenie postępowań w oparciu o instrukcję udzielania zamówień PKP S.A. na roboty budowlane i...
  • Specjalista / Specjalistka w Wydziale Ewidencji Nieruchomości

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Prowadzenie spraw związanych z podatkiem od nieruchomości, rolnym i leśnym w systemie SAP RE, Prowadzenie działań w zakresie optymalizacji zobowiązań z tytułu podatku od nieruchomości, Rozpatrywanie i przygotowanie projektów...
  • Pracownik Biurowy

    LIMBOR sp. z o.o.   Czeladź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Opis stanowiska: zapewnienie prawidłowej realizacji zamówień. weryfikacja i wprowadzanie faktur do systemu.
  • Client Service Delivery Administrator with Dutch

    Aon   śląskie    praca zdalna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
  • Specjalista / Specjalistka w Wydziale Eksploatacji

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Zawieranie, prowadzenie i aneksowanie umów na dostawę energii elektrycznej (umowy kosztowe) woj. małopolskie i podkarpackie, Aktualizowanie dokumentów i wyników rozliczeń energii elektrycznej, Prowadzenie analiz kosztów w zakresie...
  • HubSpot CRM Manager

    SMARTLUNCH S.A.   Wrocław    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   14 000 - 17 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online
    20 godz.
    Zadania: Nadzór nad wdrożeniem HubSpot w strukturach firmy, w tym koordynacja działań i monitorowanie postępów. Ścisła współpraca z zespołami marketingu i sprzedaży w celu zwiększenia wydajności i zaangażowania klientów. Projektowanie i automatyzacja procesów w HubSpot, z...
  • Referent ds. administracyjno-finansowych

    Urząd Dozoru Technicznego   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    Do Twoich zadań należeć będzie: Sporządzanie wniosków zakupowych i prowadzenie postępowań zakupowych. Przygotowywanie zapotrzebowań zakupu. Koordynowanie i monitorowanie realizacji umów zawartych na potrzeby Oddziału. Weryfikacja faktur zakupowych. Obsługa korespondencji i dokumentacji...