Grupa kapitałowa Progres to ogólnopolski dostawca rozwiązań z zakresu pracy tymczasowej, rekrutacji stałych, szkoleń oraz doradztwa personalnego. Znajdujemy się na drugim miejscu polskiego rynku Agencji Pracy wg. rankingu Book of Lists. Jesteśmy współzałożycielami oraz członkami Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia. Na swoim koncie posiadamy ponad 1000 kontraktów podpisanych na terenie całego kraju, dzięki 19 sprawnie funkcjonującym oddziałom.
Obecnie do naszego oddziału w Tczewie poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. administracji i kadr
Miejsce pracy: Tczew
Nr ref.: SdAK/03/2017
Zadania:
- Nadzór nad obsługą administracyjną pracowników tymczasowych,
- Wykonywanie comiesięcznych rozliczeń czasu pracy pracowników tymczasowych,
- Administrowanie niezbędną dokumentacją kadrowo-płacową,
- Wprowadzanie danych do systemu kadrowo – płacowego,
- Kontrola poprawności dokumentacji pracowniczej (akta osobowe, umowy, ewidencja czasu pracy),
- Przygotowywanie raportów,
- Zapewnienie poprawnego przepływu informacji i dokumentacji między Oddziałem a centralą firmy.
Wymagania:
- Mile widziane osoby z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności (proszę o umieszczenie tej informacji w CV),
- Osoba dyspozycyjna, ambitna,
- Wykształcenie minimum średnie,
- Znajomość obsługi komputera / urządzeń biurowych,
- Duża samodzielność, bardzo dobra organizacja pracy i rzetelność.
Oferujemy:
- Stabilną pracę w interesującym środowisku,
- Szansę na kształtowanie osobistych i zawodowych kompetencji,
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- Możliwość zdobycia doświadczenia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- Współpracę w gronie doświadczonego zespołu.