Ogłoszenie numer: 1556077, z dnia 2017-03-10
Polskie Centrum Zaopatrzenia Kosmetycznego
Polskie Centrum Zaopatrzenia Kosmetycznego (www.pczk.com.pl) jest polskim producentem, importerem oraz dystrybutorem aparatury kosmetycznej.
Specjalizujemy się w wyposażeniu salonów kosmetycznych, gabinetów medycyny estetycznej oraz środków SPA w wysokiej jakości aparaturę oraz produkty kosmetyczne.
Obecnie poszukujemy osoby do pracy na stanowisku:
Specjalista ds. administracji biurowej i obsługi klienta
Miejsce pracy: Wrocław
Opis stanowiska
- koordynacja i nadzór nad obiegiem dokumentów księgowych i kadrowych
- kompletna obsługa programu magazynowo - księgowego (Subiekt GT)
- telefoniczne i bezpośrednie prowadzenie rozmów handlowych
- wspomaganie działu sprzedaży (przygotowywanie ofert mailowych, rzetelna obsługa klientów firmy)
- przyjmowanie i realizacja zamówień internetowych oraz telefonicznych
- koordynowanie zamówień od dostawców dla klientów
- wystawianie dokumentów sprzedażowych oraz aktywna obsługa biura
- obsługa zamówień sklepu internetowego
Wymagania
- doświadczenie na podobnym stanowisku
- odpowiedzialność i sumienność
- pewność siebie, energiczność, doskonała komunikatywność
- silne zaangażowanie w powierzone zadania
- chęć rozwoju zawodowego i osobistego
- kreatywność
- podstawowa znajomość programów magazynowo-księgowych (mile widziana znajomość Subiekta GT)
- dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point, Outlook)
Oferujemy
- stabilne zatrudnienie
- pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00 (okolice nowego stadionu)
- ciekawe i samodzielne stanowisko
- atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i zaangażowania
- możliwość rozwoju zawodowego w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
Wynagrodzenie
Od 2000 do 4000 PLN
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.