specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
Day-to-day responsibilities: Managing, resolving and posting updates for any course/lab and related learning assets in a discussion forum on the designated platform for communication between the learners, mentors and teacher staff, Managing the customer’s problems through effective diagnosis,...
obsługa i konfiguracaja komputera; konfiguracja karty sieciowej; instalowanie sterowników; czytanie plików z zapisu działania programu ( logi) lutowanie;
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 dni
Zakres obowiązków: Obsługa systemu ERP: księgowanie dokumentów, analiza procesów biznesowych i więcej. Prowadzenie szkoleń dla użytkowników oraz rozwijanie systemu ERP. Tworzenie dokumentacji i instrukcji użytkowników. Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta.
Nazwa stanowiska: technik Wymiar etatu: pełny etat Liczba etatów: 1 Zakres obowiązków Wsparcie pracowników SPNJO w zakresie korzystania z systemu USOS i innych systemów informatycznych w SPNJO. Przygotowywanie zestawień i opracowywanie danych na podstawie systemu USOS. Nadzór nad systemami i...
Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiazywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
Job Description: Coordination of operational activities in the SAP S/4HANA implementation project. Acting as a point of contact for Local Finance Organizations and the Central project team responsible for system implementation on various issues related to the implementation in GSC Operations....
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Jesteśmy europejską siecią dyskontów, oferującą odzież dla całej rodziny i produkty dla domu w najniższych cenach. Należymy do holdingu inwestycyjnego Pepkor, działającego w branży detalicznej w 16 krajach, na trzech kontynentach. W Polsce rozwijamy się dynamicznie od ponad 10 lat. Staliśmy się najpopularniejszym sprzedawcą odzieży dziecięcej oraz wiodącym dostawcą artykułów dekoracyjnych. Nasz sukces osiągamy dzięki ludziom i ich zaangażowaniu.
Polubisz swoją pracę w PEPCO, ponieważ gwarantujemy Ci:
korzystne warunki wynagradzania i przyjazną atmosferę pracy,
pracę w młodym i ambitnym zespole;
możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w międzynarodowej organizacji zatrudniającej ponad 7000 pracowników,
unikalną atmosferę działu IT
Do Twoich obowiązków należeć będzie:
wsparcie merytoryczne i informatyczne pracowników firmy w codziennych problemach
prowadzenie rejestru zgłaszanych problemów i wniosków
kompleksowe rozwiązywanie problemów oraz ich dokumentowanie
współpracę z dostawcami usług IT i firmami serwisującymi
Jeżeli masz:
dobrą znajomość zagadnień związanych ze sprzętem komputerowym, systemami operacyjnymi Windows oraz oprogramowaniem biurowym
umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów
dobrą znajomość j. angielskiego
nastawienie na klienta wewnętrznego
komunikatywność
umiejętność pracy w zespole
gotowość do pracy w systemie zmianowym
mile widziani absolwenci/ studenci kierunków informatycznych lub pokrewnych
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
Day-to-day responsibilities: Managing, resolving and posting updates for any course/lab and related learning assets in a discussion forum on the designated platform for communication between the learners, mentors and teacher staff, Managing the customer’s problems through effective diagnosis,...
obsługa i konfiguracaja komputera; konfiguracja karty sieciowej; instalowanie sterowników; czytanie plików z zapisu działania programu ( logi) lutowanie;
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 dni
Zakres obowiązków: Obsługa systemu ERP: księgowanie dokumentów, analiza procesów biznesowych i więcej. Prowadzenie szkoleń dla użytkowników oraz rozwijanie systemu ERP. Tworzenie dokumentacji i instrukcji użytkowników. Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta.
Nazwa stanowiska: technik Wymiar etatu: pełny etat Liczba etatów: 1 Zakres obowiązków Wsparcie pracowników SPNJO w zakresie korzystania z systemu USOS i innych systemów informatycznych w SPNJO. Przygotowywanie zestawień i opracowywanie danych na podstawie systemu USOS. Nadzór nad systemami i...
Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiazywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
Job Description: Coordination of operational activities in the SAP S/4HANA implementation project. Acting as a point of contact for Local Finance Organizations and the Central project team responsible for system implementation on various issues related to the implementation in GSC Operations....
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...