Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Wsparcia Technicznego z Językiem Angielskim

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Rozwiązywanie problemów technicznych klientów, w tym klientów międzynarodowych; Analiza i zrozumienie potrzeb oraz zgłoszeń klientów; Przeprowadzanie i zarządzanie testami przypadków; Współpraca z zespołami produktowymi i developerskimi w zakresie konsultacji technicznych; Tworzenie...
  • Pracownik help desk

    Klient portalu Praca.pl   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Wsparcie użytkowników w codziennym korzystaniu z systemów informatycznych. Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów sprzętowych i programowych, zarówno lokalnie jak i zdalnie. Instalacja, konfiguracja oraz zarządzanie stacjami roboczymi i urządzeniami mobilnymi. Współpraca z zewnętrznymi...
  • Junior Supporter - IT Service Desk

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    How you will make an impact: Join Arla’s in-house Service Desk, where you'll play a crucial role in assisting our colleagues on the English line. In our team, you'll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level support for all...
  • Specjalista ds. Utrzymania Oprogramowania

    Asseco Data Systems S.A.   Warszawa, ul. Adama Branickiego 13    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: diagnoza i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez Klientów (również obcojęzycznych), analiza potrzeb klienta, zrozumienie/uzupełnienie informacji o zgłoszonym przez klienta problemie, przygotowanie i realizacja przypadków testowych, współpraca i konsultacje rozwiązań...
  • Specjalista ds. IT

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
  • Pracownik help desk

    Klient portalu Praca.pl   Radom    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zarządzanie kontami użytkowników, sprzętem komputerowym i oprogramowaniem; Profesjonalne świadczenie wsparcia technicznego dla użytkowników systemów IT; Efektywne przyjmowanie, rejestrowanie i rozwiązywanie zgłaszanych problemów technicznych; Instalacja, konfiguracja oraz podstawowe...
  • Specjalista ds. Wsparcia IT i Systemów ERP

    HUB.TECH spółka akcyjna   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twoje zadania: Wsparcie informatyczne użytkowników - zdalnie, telefonicznie oraz przy użyciu sprzętu i oprogramowania biurowego oraz systemów ERP (Comarch ERP XL, Optima, BI, WMS). Zarządzanie incydentami za pomocą systemu ticketowego (Jira). Współpraca z dostawcami sprzętu i...
  • Technik Informatyk do Działu Informatyki

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres zadań: zapewnienie użytkownikom wsparcia w razie problemów ze sprzętem komputerowym (hardware + software), prace przy przebudowie lub awariach okablowania sieci LAN Szpitala, nadzorowanie prawidłowości działania sprzętu komputerowego (stacje robocze, drukarki), prowadzenie czynności...
  • Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
  • Technik Informatyk

    Polski Tytoń S.A.   Radom    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    zarządzanie kontami pracowników, sprzętem komputerowym oraz oprogramowaniem, świadczenie wsparcia technicznego dla użytkowników systemów IT, przyjmowanie i rejestrowanie zgłaszanych problemów, instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego, podstawowe naprawy, współpraca z dostawcami...
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. 1 linii wsparcia IT

Pepco Poland Spółka z o. o.
Poznań
praca stacjonarna
3137 dni temu
Specjalista ds. 1 linii wsparcia IT
Miejsce pracy: poznań

Jesteśmy europejską siecią dyskontów, oferującą odzież dla całej rodziny i produkty dla domu w najniższych cenach. Należymy do holdingu inwestycyjnego Pepkor, działającego w branży detalicznej w 16 krajach, na trzech kontynentach. W Polsce rozwijamy się dynamicznie od ponad 10 lat. Staliśmy się najpopularniejszym sprzedawcą odzieży dziecięcej oraz wiodącym dostawcą artykułów dekoracyjnych. Nasz sukces osiągamy dzięki ludziom i ich zaangażowaniu.

Polubisz swoją pracę w PEPCO, ponieważ gwarantujemy Ci:
  • korzystne warunki wynagradzania i przyjazną atmosferę pracy,
  • pracę w młodym i ambitnym zespole;
  • możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w międzynarodowej organizacji zatrudniającej ponad 7000 pracowników,
  • unikalną atmosferę działu IT

 

Do Twoich obowiązków należeć będzie:
  • wsparcie merytoryczne i informatyczne pracowników firmy w codziennych problemach
  • prowadzenie rejestru zgłaszanych problemów i wniosków
  •  kompleksowe rozwiązywanie problemów oraz ich dokumentowanie
  •  współpracę z dostawcami usług IT i firmami serwisującymi
Jeżeli masz:
  •  dobrą znajomość zagadnień związanych ze sprzętem komputerowym, systemami operacyjnymi Windows oraz oprogramowaniem biurowym
  •  umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów
  • dobrą znajomość j. angielskiego
  • nastawienie na klienta wewnętrznego
  • komunikatywność
  • umiejętność pracy w zespole
  • gotowość do pracy w systemie zmianowym
  •  mile widziani absolwenci/ studenci kierunków informatycznych lub pokrewnych
APLIKUJ
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Wsparcia Technicznego z Językiem Angielskim

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Rozwiązywanie problemów technicznych klientów, w tym klientów międzynarodowych; Analiza i zrozumienie potrzeb oraz zgłoszeń klientów; Przeprowadzanie i zarządzanie testami przypadków; Współpraca z zespołami produktowymi i developerskimi w zakresie konsultacji technicznych; Tworzenie...
  • Pracownik help desk

    Klient portalu Praca.pl   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Wsparcie użytkowników w codziennym korzystaniu z systemów informatycznych. Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów sprzętowych i programowych, zarówno lokalnie jak i zdalnie. Instalacja, konfiguracja oraz zarządzanie stacjami roboczymi i urządzeniami mobilnymi. Współpraca z zewnętrznymi...
  • Junior Supporter - IT Service Desk

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    How you will make an impact: Join Arla’s in-house Service Desk, where you'll play a crucial role in assisting our colleagues on the English line. In our team, you'll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level support for all...
  • Specjalista ds. Utrzymania Oprogramowania

    Asseco Data Systems S.A.   Warszawa, ul. Adama Branickiego 13    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: diagnoza i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez Klientów (również obcojęzycznych), analiza potrzeb klienta, zrozumienie/uzupełnienie informacji o zgłoszonym przez klienta problemie, przygotowanie i realizacja przypadków testowych, współpraca i konsultacje rozwiązań...
  • Specjalista ds. IT

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
  • Pracownik help desk

    Klient portalu Praca.pl   Radom    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zarządzanie kontami użytkowników, sprzętem komputerowym i oprogramowaniem; Profesjonalne świadczenie wsparcia technicznego dla użytkowników systemów IT; Efektywne przyjmowanie, rejestrowanie i rozwiązywanie zgłaszanych problemów technicznych; Instalacja, konfiguracja oraz podstawowe...
  • Specjalista ds. Wsparcia IT i Systemów ERP

    HUB.TECH spółka akcyjna   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twoje zadania: Wsparcie informatyczne użytkowników - zdalnie, telefonicznie oraz przy użyciu sprzętu i oprogramowania biurowego oraz systemów ERP (Comarch ERP XL, Optima, BI, WMS). Zarządzanie incydentami za pomocą systemu ticketowego (Jira). Współpraca z dostawcami sprzętu i...
  • Technik Informatyk do Działu Informatyki

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres zadań: zapewnienie użytkownikom wsparcia w razie problemów ze sprzętem komputerowym (hardware + software), prace przy przebudowie lub awariach okablowania sieci LAN Szpitala, nadzorowanie prawidłowości działania sprzętu komputerowego (stacje robocze, drukarki), prowadzenie czynności...
  • Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
  • Technik Informatyk

    Polski Tytoń S.A.   Radom    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    zarządzanie kontami pracowników, sprzętem komputerowym oraz oprogramowaniem, świadczenie wsparcia technicznego dla użytkowników systemów IT, przyjmowanie i rejestrowanie zgłaszanych problemów, instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego, podstawowe naprawy, współpraca z dostawcami...