- Monitorowanie terminów płatności faktur sprzedaży,
- Kontakt z klientami w celu wyjaśnienia szczegółów płatności przychodzących,
- Windykacja należności,
- Weryfikacja kont i przygotowywanie wezwań do zapłaty,
- Tworzenie faktur sprzedaży,
- Stały kontakt telefoniczny/mailowy oraz utrzymywanie dobrych relacji z klientami biznesowymi.
- Znajomość języka angielskiego (min. B2) – warunek konieczny,
- Znajomość dodatkowego języka - niemiecki / hiszpański (min. B2) - warunek konieczny,
- Doświadczenie w księgowości (obszar należności),
- Znajomość systemu SAP - mile widziane,
- Otwartość i chęć na dalszy rozwój zawodowy.
- Benefity pozapłacowe (Multisport, Ubezpieczenie na życie, Opieka medyczna, kursy językowe),
- Stabilność i solidne środowisko pracy,
- Premia finansowa,
- Świetna atmosfera.
- Praca w modelu hybrydowym.
Poznaj
HTH Recruitment
Jesteśmy wyspecjalizowaną, dynamicznie rozwijającą się firmą rekrutacyjną. Nasze struktury tworzą ludzie, którzy dzięki swojemu doświadczeniu, wiedzy i przede wszystkim pasji łączą świat kandydatów oraz pracodawców w jedność.Realizujemy projekty na stanowiska stałe, niższego, średniego oraz wyższego szczebla. Oferujemy również profesjonalne szkolenia dla pracowników z sektora rekrutacyjnego, a także usługi dodatkowe tj. Recruitment Process Outsourcing oraz doradztwo kariery. Naszą ambicją jest zostać wiodącą firmą rekrutacyjną i doradczą w Polsce.