Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: prawo, administracja, finanse i rachunkowość lub zarządzanie zas.ludz.
Uprawnienia: umiejętność pracy w zespole
Uprawnienia: dobra organizacja pracy
Uprawnienia: znajomość programów kadrowych
Uprawnienia: kursy i szkolenia z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
Uprawnienia: dokładność
Wymagania inne:
Wymagane min. 3 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku do spraw kadrowo-płacowych. KONTAKT W SPRAWIE OFERTY PRACY: - osobisty (z CV, dokumentami potwierdzającymi posiadane kwalifikacje i doświadczenie zawodowe): Pl. Niepodległości 1, 22-100 Chełm, - telefoniczny: 82 563 11 94 - można również przesyłać CV e-mailem na adres: sekretariat@lzopg.pl
Chełm
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 5 800 PLN
bezpośrednio do pracodawcy
Adres:
Niepodległości 1, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Dane kontaktowe:
Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
sekretariat@lzopg.pl
82 563 11 94
Sposób kontaktu:
bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, inny - Uwaga! Wysyłając CV na adres e-mail proszę zachować ostrożność i nie podawać numeru PESEL, numeru dokumentu tożsamości, adresów zamieszkania, numerów telefonów i danych wrażliwych.
Art. 22 1. § 1. ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeks pracy, mówi, że: Pracodawca żąda od osoby ubiegającej się o zatrudnienie podania danych osobowych obejmujących: 1) imię (imiona) i nazwisko; 2) datę urodzenia; 3) dane kontaktowe wskazane przez taką osobę; 4) wykształcenie; 5) kwalifikacje zawodowe; 6) przebieg dotychczasowego zatrudnienia. § 2. Pracodawca żąda podania danych osobowych, o których mowa w § 1 pkt 4 - 6, gdy jest to niezbędne do wykonywania pracy określonego rodzaju lub na określonym stanowisku.
Wymagane dokumenty:
CV, dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i doświadczenie zawodowe
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie