- Prowadzenie ewidencji BDO dla Zakładu.
- Nadzór nad prowadzoną ewidencją oraz weryfikacja dokumentów z odpadami przywożonymi, wywożonymi i wytworzonymi.
- Dbałość o prawidłowość obiegu dokumentów związanych z gospodarką odpadami.
- Tworzenie raportów, zestawień oraz wszelkiego rodzaju sprawozdań związanych z realizacją umów z klientami.
- Mile widziana znajomość BDO.
- Znajomość pakietu MS Office, w tym Excel.
- Dokładność i zaangażowanie.
- Pracę w dużej, stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
- Niezbędne narzędzia pracy.
- Możliwość rozwoju zawodowego.
- Kursy i szkolenia podnoszące kwalifikacje.
- Grupowe ubezpieczenia na życie, prywatną opiekę medyczną na preferencyjnych warunkach.
- Kartę Multisport dofinansowaną przez pracodawcę.
Dziękujemy za nadesłane zgłoszenia, jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
-
dostępu do treści swoich danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
-
wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
-
przenoszenia danych,
-
cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie,
-
wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz.U.UE.L.2016.119.1).
Poznaj
REMONDIS Sp. z o.o. - Warszawa
REMONDIS to rodzinna marka o niemieckich korzeniach, jedno z największych przedsiębiorstw w świecie zajmujące się recyklingiem oraz kompleksową gospodarką odpadami. Działa w 33 krajach świata i świadczy usługi dla ponad 30 mln mieszkańców. W Polsce REMONDIS jest obecny od 31 lat, jest liderem w swojej branży. Działa w 47 miastach na terenie Polski.