Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia poszukuje kandydata na stanowisko:
specjalista ds. bhp w komórce organizacyjnej pod nazwą
Wymiar etatu: 0,5 etatu
Miejsce wykonywania pracy: Warszawa
Realizacja zadań wynikających z § 2 ust. 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy tj. m.in.:
-
przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy w komórkach organizacyjnych,
-
bieżące informowanie Prezesa Funduszu o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń,
-
sporządzanie i przedstawianie Prezesowi Funduszu okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawę warunków pracy,
-
udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków,
-
prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy,
-
doradztwo w zakresie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy,
-
współdziałanie z organami Państwowej Inspekcji Pracy, Państwowej Inspekcji Sanitarnej, społeczną inspekcją pracy oraz zakładowymi organizacjami związkowymi w realizacji zadań w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy.
-
inicjowanie i rozwijanie na terenie Centrali NFZ różnych form popularyzacji problematyki bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii;
Wykształcenie:wyższe
Preferowane: preferowane w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy
-
wyższe wykształcenie o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy albo studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz co najmniej 1 rok stażu pracy w służbie bhp
-
znajomość przepisów z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy
-
znajomość obsługi pakietu Microsoft Office i sprawna obsługa urządzeń biurowych,
-
umiejętność poprawnego formułowania treści pism,
-
uprawnienia inspektora ppoż,
-
umiejętność sprawnej organizacji pracy,
-
komunikatywność,
-
odporność na stres,
-
dyspozycyjność
-
znajomość podstawowych zasad funkcjonowania administracji publicznej.
-
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
-
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
-
kopie dokumentów potwierdzających wyższe wykształcenie o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy albo studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy,
-
kopie świadectw pracy lub zaświadczeń potwierdzających co najmniej roczny staż pracy w służbie bhp,
-
podpisane: list motywacyjny i CV,
-
podpisane oświadczenie o treści "wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do procesu rekrutacyjnego" - zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 z późn. zm.).
Weryfikacja ofert pod względem formalnym i spełnienia wymagań wskazanych w ogłoszeniu rekrutacyjnym zostanie dokonana przez Biuro Kadr i Szkoleń.
-
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i adresu poczty elektronicznej
-
Kandydaci spełniający wymagania formalne, którzy - po analizie dokumentów - zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru, będą powiadomieni telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej o terminie i miejscu przeprowadzenia testu wiedzy lub rozmowy kwalifikacyjnej
-
Kandydaci, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie nie będą o tym informowani