Polski Związek Tenisa Stołowego jest sportową organizacją mającą na celu organizowanie rozgrywek i popularyzację tenisa stołowego w Polsce.
Specjalista do Działu Promocji i Marketingu
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
- Budowanie strategii promocyjnej Związku mających na celu utrwalenie jego wizerunku w kraju i za granicą;
- opracowywanie koncepcji komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej Związku, monitoring tworzonych tekstów promocyjnych dotyczących przedsięwzięć realizowanych przez Związek;
- przygotowywanie działań promocyjnych;
- przygotowywanie materiałów marketingowych i raportów sponsoringowych;
- monitorowanie skuteczności działań promocyjnych, analizowanie wniosków i wdrażanie usprawnień;
- bieżąca współpraca z klubami biorącymi udział w rozgrywkach Ekstraklasy Kobiet oraz Lotto Superligi Mężczyzn w zakresie realizacji umów sponsoringowych, medialnych i promocyjnych;
- zarządzanie kampaniami reklamowymi w sieci internetowej, w tym w mediach społecznościowych;
- zarządzanie procesem realizacji produktów promocyjnych (ulotek, folderów, etc.);
- współpraca z podwykonawcami i partnerami zewnętrznymi oraz czuwanie nad kolportażem materiałów promocyjnych;
- reprezentowanie Związku w działaniach promocyjnych i reklamowych;
- kreowanie wizerunku Związku;
- prowadzenie bazy kontaktów oraz utrzymywanie stałych relacji z mediami orz kluczowymi partnerami;
- obsługa social media (Facebook, Instagram, Twitter, You Tube, Linkedlin, TikTok);
- orientacja w środowisku Google AdWords, Facebook Ads.
Wymagania:
- wykształcenia wyższego (preferowane kierunki: PR, reklama, marketing, filologia polska lub pokrewne);
- co najmniej trzyletniego doświadczenia w pracy na stanowisku samodzielnego specjalisty w obszarze marketingu, komunikacji i PR w agencji, firmie, związku lub klubie sportowym;
- znajomość rynku i dostępnych narzędzi promocyjnych oraz marketingowych;
- doświadczenia w przygotowywaniu materiałów promocyjnych;
- doświadczenia w prowadzeniu komunikacji wewnętrznej;
- doświadczenia w organizowaniu kampanii promocyjnych;
- doświadczenia w promocji wydarzeń sportowych;
- doświadczenia w organizacji wydarzeń;
- doświadczenia w przygotowaniu zlokalizowanych materiałów marketingowych oraz wsparcie przedstawicieli Związku biorących udział w wydarzeniu;
- doświadczenia w kreacji i projektowaniu materiałów marketingowych (broszury, ulotki, bannery, gadżety itp.) i przygotowaniu materiałów do druku lub wytworzenia;
- doświadczenia we współpracy z zewnętrznymi dostawcami w/w usług;
- doświadczenia w zarządzaniu wizerunkiem marki w tym dbanie o spójność marki w komunikacji zewnętrznej;
- bardzo dobrej organizacji pracy i kreatywności;
- umiejętności działania pod presją czasu i pracy w zespole;
- wysokiej odporności na stres;
- dyspozycyjności;
- bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office;
- bardzo dobrej znajomości języka angielskiego;
- samodzielności i odwagi w kreowaniu nowych rozwiązań.
Oferujemy:
- bezpieczne i stabilne warunki;
- umowę o pracę; B2B;
- ciekawą, inspirującą pracę;
- przyjazną atmosferę pracy;
- niezbędne narzędzia pracy.