BAUKRANE to ogólnopolski dostawca rozwiązań technologii systemów szalunkowych (deskowań), systemów BHP, rusztowań, żurawi górno i dolno-obrotowych, ogrodzeń budowlanych, kontenerów a także akcesoriów do robót żelbetowych. Jedną z nadrzędnych wartości firmy jest rozwój, na który wpływa ciągła obserwacja i wsłuchiwanie się w potrzeby rynku budowlanego oraz dialog z naszymi Klientami.
BAUKRANE jako producent własnych systemów szalunkowych dostarcza nowoczesne i innowacyjne rozwiązania opracowane przez zespół najlepszych polskich inżynierów.
Jeśli jesteś ambitną, lubisz wyzwania oraz chcesz rozwinąć swoje umiejętności i kwalifikacje w obszarze wsparcia handlu zrób kolejny krok w swojej karierze!
Wierzymy, że motywująca praca ma bezpośrednie przełożenie nie tylko na zadowolenie Klienta, ale przede wszystkim na samego pracownika. Zależy nam, aby każdy w naszym zespole wykonywał swoją pracę z pasją, stąd do zakresu Twoich codziennych obowiązków będzie należało:
- sporządzanie analiz i raportów dotyczących współpracy z klientami,
- aktywne wsparcie Działu Handlowego w procesie sprzedaży, pozyskiwania i obsługi klientów,
- nadzór nad formalnymi i prawnymi zagadnieniami dotyczącymi umów m.in.:
- kompletacja i nadzór nad dokumentami niezbędnymi do sporządzenia umowy,
- przygotowywanie umów we współpracy z Biurem Wsparcia Handlu,
- koordynowanie wniosków dotyczących klientów, budów oraz umów i aneksów,
- współpraca z Pionem Ryzyka i Płynności Finansowej w zakresie miękkiej windykacji należności oraz obsługi zadań związanych z należnościami, m.in.:
- monitoring płatności oraz kontrola należności,
- nadzór nad przestrzeganiem instrukcji i procedur wewnętrznych dotyczących windykacji oraz rozliczania należności,
- obsługa administracyjna oddziału w zakresie:
- zaopatrzenia w artykuły i materiały administracyjne (w tym: artykuły spożywcze, tonery, środki czystości, materiały eksploatacyjne, itp.),
- podstawowa obsługa biura: nadzór nad czystością, obsługa połączeń przychodzących, poczty, przesyłek kurierskich,
- organizacja podróży - rezerwacja hoteli, lotów,
- przepływ korespondencji między Spółkami powiązanymi kapitałowo,
- prowadzenie kasy firmowej,
- przyjmowanie Gości, Klientów i Kontrahentów oraz dbanie o wizerunek firmy,
- współpraca z innym działami w firmie.
Cenimy wysoką jakość pracy oraz orientację na realizację celu. Chcemy umacniać naszą pozycję rynkową w branży budowlanej oraz przewidujemy dalszy dynamiczny rozwój firmy. Dlatego też, od kandydata/ki do pracy na tym stanowisku oczekujemy:
- min. rocznego doświadczenia na podobnym stanowisku,
- wykształcenia wyższego, mile widziane preferowane kierunki związane z administracją, zarządzaniem, ekonomią,
- biegłej obsługi pakietu MS Office (Excel, Word),
- bardzo dobra organizacja pracy, skrupulatność, samodzielność w działaniu,
- umiejętności pracy pod presją czasu i ustalania priorytetów,
- komunikatywności i umiejętności pracy w zespole,
- elastyczności i otwartości na zmiany,
- zaangażowania w realizację powierzonych zadań,
- znajomość programu Microsoft NAV będzie dodatkowym atutem,
- znajomość systemów szalunkowych będzie dodatkowym atutem.
Jesteśmy nastawieni na komunikację, pracę zespołową i wzajemną pomoc i wsparcie w firmie. Możesz od nas oczekiwać:
- samodzielną i stałą pracę w stabilnej firmie,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności,
- możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego,
- pełny wymiar czasu pracy,
- przyjazne warunki pracy w otwartym zespole,
- pakiet benefitów (karta MultiSport, opieka medyczna, dodatkowe ubezpieczenie PZU).