specjalista mid / junior umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 godz.
Your daily tasks: Providing the highest level of customer service connected to technical support; Answering incoming calls, mails and meeting targets set by our client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 godz.
Jako Specjalista/ka ds. Obsługi Klienta w naszej firmie transportowej będziesz odpowiedzialny/a za zapewnienie wysokiego poziomu obsługi naszych klientów oraz wsparcie działań operacyjnych. Obowiązki: Komunikacja z klientami i rozwój relacji:Utrzymywanie stałego kontaktu z klientami w celu...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli:...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Do twoich zadań należeć będzie: Mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie I zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli:...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie 4 500 - 8 000 zł brutto/mies. rekrutacja online
4 dni
Jak wygląda dzień pracy? Dołączając do Transcom, masz możliwość wyboru pracy w jednym z działów: W dziale obsługowym zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach, odbieramy połączenia i obsługujemy klientów. Najpopularniejsze pytania dotyczą wystawionych faktur,...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 6 500 - 9 500 zł brutto/mies. rekrutacja online
6 dni
Jak wygląda dzień pracy? Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach. Udzielamy odpowiedzi na pytania klientów spływające do nas drogą telefoniczną, mailową, za pośrednictwem videorozmów lub chatów. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie 4 500 - 8 000 zł brutto/mies. rekrutacja online
6 dni
Jak wygląda dzień pracy? Dołączając do Transcom, masz możliwość wyboru pracy w jednym z działów: W dziale obsługowym zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach, odbieramy połączenia i obsługujemy klientów. Najpopularniejsze pytania dotyczą wystawionych faktur,...
Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
Jak wygląda dzień pracy? Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach, odbieramy połączenia i pomagamy klientom w zakresie telefonii komórkowej, internetu oraz telewizji. Najpopularniejsze pytania dotyczą wystawionych faktur, kwestii technicznych, szczegółów oferty....
Specjalista Back Office ze znajomością języka niemieckiego
Specjalista Back Office ze znajomością języka niemieckiego
HomeGlobal
podlaskie
praca stacjonarna
1988 dni temu
Homeglobal.com to serwis, który pomaga rozwinąć karierę w branży sprzedaży bezpośredniej. Dzięki globalnemu zasięgowi i współpracy z polskimi oraz zagranicznymi firmami, homeglobal.com daje szansę na imponujące zarobki.
W chwili obecnej poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista Back Office ze znajomością języka niemieckiego
Miejsce pracy: Warszawa
Zapewniamy wsparcie w relokacji i możliwość pracy zdalnej.
Jeżeli:
Znasz język niemiecki na wysokim poziomie (umożliwiającym swobodną pisemną komunikację);
Jesteś otwarty na potrzeby Klienta, wiesz jak istotny jest Customer Service;
Masz doświadczenie w kontakcie z klientem: wiesz, że jesteś w stanie sprawnie i skutecznie odpowiadać na mailowe zapytania, dbasz o wysoki standard i jakość obsługi.
To będziesz u nas:
Z dokładnością i wydajnością dostarczać informacji droga mailową o usługach i możliwych rozwiązaniach w przypadku trudności, które mogą napotkać Klienci;
Zapewniać pomoc i wsparcie w trakcie procesu składania zamówień, zwrotów lub wymian;
Sprawnie identyfikować potrzeby klienta;
Pracować z ludźmi oraz odnajdować się w pracy w międzynarodowym zespole.
My w zamian:
Gwarantujemy Ci świetną atmosferę w dynamicznym, międzynarodowym zespole;
Dajemy Ci możliwość elastycznego grafiku;
Zapewniamy system szkoleń i mnóstwo miejsca na realizację własnych pomysłów i strategii;
Oferujemy stabilne, transparentnie naliczane wynagrodzenie, dofinansowanie do Benefitów sportowych i medycznych, dodatkowe gratyfikacje za rekomendacje nowych współpracowników i wiele innych benefitów finansowych i pozafinansowych;
Dajemy opcję pracy zdalnej po okresie wdrożenia na miejscu, w Warszawie.
Jeżeli powyższe zgadzają się z Twoimi umiejętnościami i oczekiwaniami, zachęcamy do aplikowania!
specjalista mid / junior umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 godz.
Your daily tasks: Providing the highest level of customer service connected to technical support; Answering incoming calls, mails and meeting targets set by our client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 godz.
Jako Specjalista/ka ds. Obsługi Klienta w naszej firmie transportowej będziesz odpowiedzialny/a za zapewnienie wysokiego poziomu obsługi naszych klientów oraz wsparcie działań operacyjnych. Obowiązki: Komunikacja z klientami i rozwój relacji:Utrzymywanie stałego kontaktu z klientami w celu...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli:...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Do twoich zadań należeć będzie: Mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie I zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli:...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie 4 500 - 8 000 zł brutto/mies. rekrutacja online
4 dni
Jak wygląda dzień pracy? Dołączając do Transcom, masz możliwość wyboru pracy w jednym z działów: W dziale obsługowym zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach, odbieramy połączenia i obsługujemy klientów. Najpopularniejsze pytania dotyczą wystawionych faktur,...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 6 500 - 9 500 zł brutto/mies. rekrutacja online
6 dni
Jak wygląda dzień pracy? Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach. Udzielamy odpowiedzi na pytania klientów spływające do nas drogą telefoniczną, mailową, za pośrednictwem videorozmów lub chatów. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie 4 500 - 8 000 zł brutto/mies. rekrutacja online
6 dni
Jak wygląda dzień pracy? Dołączając do Transcom, masz możliwość wyboru pracy w jednym z działów: W dziale obsługowym zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach, odbieramy połączenia i obsługujemy klientów. Najpopularniejsze pytania dotyczą wystawionych faktur,...
Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
Jak wygląda dzień pracy? Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach, odbieramy połączenia i pomagamy klientom w zakresie telefonii komórkowej, internetu oraz telewizji. Najpopularniejsze pytania dotyczą wystawionych faktur, kwestii technicznych, szczegółów oferty....