Homeglobal.com jest platformą wspierającą partnerów biznesowych w zakresie wsparcia sprzedaży. Zapewnia pełną obsługę z zakresu: marketingu, Telefonicznej Obsługi Klienta i Sprzedaży, logistyki, księgowości, systemów IT.
W związku z rozwojem projektu, prowadzimy projekt rekrutacyjny do departamentu Elektronicznej Obsługi Klienta.
Jeśli chcesz rozpocząć karierę w strukturach polskiej firmy stale rozwijającej się na rynkach międzynarodowych – aplikuj na stanowisko Specjalisty Back Office ze znajomością języka litewskiego.
Specjalista Back Office ze znajomością języka litewskiego
Miejsce pracy: Warszawa
Zapewniamy wsparcie w relokacji i możliwość pracy zdalnej.Opis stanowiska:
- Efektywne zarządzanie zapytaniami mailowymi klientów z terenu Litwy w celu zapewnienia najwyższych standardów obsługi;
- Dostarczanie drogą mailową informacji na temat produktów Klientom z rynku litewskiego;
- Rozwiązywanie problemów, wyjaśnianie nieścisłości;
- Wsparcie w zakresie składania zamówień, dokonywania zwrotów oraz wymian;
- Kontakt z działami ościennymi - klientami wewnętrznymi - celem ustalenia stanu faktycznego i udzielanie informacji zwrotnej Klientom;
- Dbałość o najwyższy standard obsługi w zakresie ilości i ilości wysyłanych maili.
Oczekiwania:
- Biegła znajomość języka litewskiego;
- Łatwość w posługiwaniu się komputerem i nabywaniu umiejętności w zakresie posługiwania się aplikacjami i systemami;
- Lekkie pióro - łatwość pisania, sprawne użycie języka pisanego w kontakcie z Klientem;
- Doświadczenie w pracy w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem;
- Pozytywne nastawienie i energia do pracy.
Oferujemy:
- Świetną atmosferę w dynamicznym, międzynarodowym zespole;
- System szkoleń i mnóstwo miejsca na realizację własnych pomysłów i strategii;
- Elastyczne godziny pracy;
- Możliwość rozwoju w strukturach naszej organizacji;
- Możliwość pracy w systemie home office po odbyciu 4 tygodniowego szkolenia w Warszawie.
Jeśli jesteś zainteresowany/ zainteresowana, aplikuj, klikając w poniższy przycisk!