Homeglobal.com to serwis, który pomaga rozwinąć karierę w branży sprzedaży bezpośredniej. Dzięki globalnemu zasięgowi i współpracy z polskimi oraz zagranicznymi firmami, homeglobal.com daje szansę
na imponujące zarobki.
W chwili obecnej poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista Back Office z Językiem Hiszpańskim
Miejsce pracy: Warszawa
Zapewniamy wsparcie w relokacji i możliwość pracy zdalnej.
Jeżeli:
- Znasz język hiszpański na wysokim poziomie (umożliwiającym swobodną pisemną komunikację);
- Jesteś otwarty na potrzeby Klienta, wiesz jak istotny jest Customer Service;
- Masz doświadczenie w kontakcie z klientem: wiesz, że jesteś w stanie sprawnie i skutecznie odpowiadać na mailowe zapytania, dbasz o wysoki standard i jakość obsługi.
To będziesz u nas:
- Z dokładnością i wydajnością dostarczać informacji droga mailową o usługach i możliwych rozwiązaniach w przypadku trudności, które mogą napotkać Klienci;
- Zapewniać pomoc i wsparcie w trakcie procesu składania zamówień, zwrotów lub wymian;
- Sprawnie identyfikować potrzeby klienta;
- Pracować z ludźmi oraz odnajdować się w pracy w międzynarodowym zespole.
My w zamian:
- Gwarantujemy Ci świetną atmosferę w dynamicznym, międzynarodowym zespole;
- Dajemy Ci możliwość elastycznego grafiku;
- Zapewniamy system szkoleń i mnóstwo miejsca na realizację własnych pomysłów i strategii;
- Oferujemy stabilne, transparentnie naliczane wynagrodzenie, dofinansowanie do Benefitów sportowych i medycznych, dodatkowe gratyfikacje za rekomendacje nowych współpracowników i wiele innych benefitów finansowych i pozafinansowych;
- Dajemy opcję pracy zdalnej po okresie wdrożenia na miejscu, w Warszawie.
Jeżeli powyższe zgadzają się z Twoimi umiejętnościami i oczekiwaniami, zachęcamy do aplikowania!