Wiemy, że dobrzy pracownicy stanowią podstawę sukcesu firmy i zależy nam, by takie osoby współtworzyły nasz zwycięski zespół. Praca u nas oznacza możliwość samorealizacji, samodzielność w działaniu oraz rozwój osobistych umiejętności.
Perlan Technologies Polska Sp. z o.o. jest firmą dostarczającą aparaty, akcesoria oraz kompleksowe rozwiązania umożliwiające odbiorcom identyfikację i prowadzenie badań tysięcy substancji, określając ich skład, budowę, właściwości fizyczne, chemiczne i biologiczne, analizę komórkową oraz analizę kwasów nukleinowych i białek.
Obecnie poszukujemy zdolnej i ambitnej osoby na stanowisko:
Specjalista Administracji Sprzedaży
Nr ref.: ADS/10/2019
Podstawowe zadania osoby zatrudnionej na tym stanowisku:
- obsługa zamówień: przyjmowanie, przetwarzanie, koordynacja dostaw handlowych
- bieżąca współpraca z działami sprzedaży, księgowości i serwisu
- wprowadzanie i wystawianie faktur
Wymagania:
- Dobrze, jeżeli masz już jakieś (przynajmniej roczne) doświadczenie na podobnym stanowisku
- Ważne, abyś posiadał/a praktyczną umiejętność obsługi MsOffice i urządzeń biurowych
- Świetnie odnajdą się u nas osoby z dobrą organizacją pracy, sumienne i terminowe a przy tym samodzielne, odpowiedzialne i zaangażowane
- Ponieważ pracujemy w zespole, bardzo ważna jest dla nas komunikatywność i kultura osobista
- Oczekujemy znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (dostawcy z UE, USA)
- Mocnym Twoim atutem będzie doświadczenie z realizacją zamówień produktów medycznych, laboratoryjnych lub pokrewnych
W ramach stanowiska pracy oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w kilkuosobowym zespole (umowa zlecenie na 3-miesięczny okres próbny, później umowa na etat- czasowa)
- Pracę w biurze z dogodnym dojazdem – blisko linii metra na południu Warszawy,
- Dobrą atmosferę
- Atrakcyjne wynagrodzenie