VeloBank S.A.Katowice, ul. Uniwersytecka 18
praca hybrydowa
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
8 dni
Twój zakres obowiązków: obsługa księgowa systemów bankowych, w tym realizacja dyspozycji korekt z innych jednostek operacyjnych, weryfikacja prawidłowości księgowań w systemach bankowych, wykonywanie zadań związanych z zamknięciem dnia, miesiąca i roku w systemie księgowym,...
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
księgowanie faktur zakupowych, kosztowych oraz magazynowych (kraj i zagranica), księgowanie wyciągów bankowych, rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych, przygotowywanie sprawozdań GUS, sporządzanie kompensat, wystawianie not odsetkowych, udział w procesie zamknięcia okresów oraz w...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
OPIS STANOWISKA Kontrola, dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych; Przygotowywanie ewidencji dokumentów do deklaracji podatkowych; Przygotowywanie płatności dla dostawców; Księgowanie wyciągów bankowych; Przygotowywanie rozliczeń gotówkowych.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Opis stanowiska: Księgowanie faktur, dokumentów księgowych, wyciągów bankowych; Kontrolowanie poprawności danych dokumentów księgowych i podatkowych; Przeprowadzanie inwentaryzacji kont, uzgadnianie kont; Uczestniczenie w procesie zamykania miesiąca i roku; Kontrolowanie poprawności...
praca zdalna w domu, pełne księgi, wprowadzanie do systemu WF Fakir dokumentów: faktur sprzedaży, faktur zakupu, faktur WNT, WDT, wyciągów bankowych w pln i walucie, rozliczanie różnic kursowych.
Opis stanowiska wystawianie faktur sprzedaży oraz monitorowanie terminów płatności, ewidencjonowanie wszystkich dokumentów finansowych w systemie finansowo-księgowym oraz właściwych rejestrach, bieżące kontrolowanie stanu rozrachunków z dostawcami i podwykonawcami, prowadzenie rozliczeń...
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie świadczyła usługi w ramach outsourcingu na rzecz naszego klienta - wiodącej na rynku firmy z branży telekomunikacyjnej, realizując zadania związane z prowadzeniem ewidencji środków trwałych.
Zakres obowiązków: Kontrola dokumentów źródłowych pod względem formalno-rachunkowym zgodnie z obowiązującymi przepisami rachunkowymi i podatkowymi; Analiza i uzgadnianie kont księgowych; Prowadzenie pełnej księgowości spółki z Grupy, w tym ewidencji środków trwałych i wartości...
Your mission: issuing and posting invoices, clearing bank statements, taking care of customer settlements, clearing items on customer accounts, posting and reconciliation of sales taking place in Makro Cash&Carry shops, clearing of sales-related accounts (means of payment such as cash, credit cards,...
Specialist in administration and accounting (Fluent in English)
Specialist in administration and accounting (Fluent in English)
Lantek Polska Sp. z o.o.
Katowice
praca stacjonarna
1400 dni temu
Ogłoszenie numer: 4031911, from 2020-12-18
Specialist in administration and accounting (Fluent in English)
Location: Katowice
Job description
You will maintain the office services by organizing office operations and administrative procedures, focused on providing daily and monthly accounting and administrative support to headquarters in Spain from our office in Poland.
Main duties
Invoicing of sales and credit chasing.
Preparing and completion of documents for accounting office.
Accounting (using the internal software of the Lantek group).
Creating reports, analysis according to the needs of headquarters.
Monitoring of travel expenses of the employees.
Proceeding with bank transfers.
Keeping accuracy in document workflow in the company.
Support to daily administrative tasks in base on the needs.
Provide general support to visitors.
Requirements
High degree in Economics or similar.
Experience of working in a finance environment with an understanding of the basic accountancy principles, data and administrative management practices and procedures.
Good command of English is a must, Spanish will be a plus. One of your duties will be cooperation with our headquarters in Spain.
Good skills in Excel.
Communication skills and ability to work in a team.
Reliability, well-organized and self-reliance.
Excellent time management skills and ability to multi-task and prioritize work to meet deadlines.
Able to use own initiative.
We offer
Full time contract.
Independence and challenge at work in an international team.
Friendly atmosphere at work.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
VeloBank S.A.Katowice, ul. Uniwersytecka 18
praca hybrydowa
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
8 dni
Twój zakres obowiązków: obsługa księgowa systemów bankowych, w tym realizacja dyspozycji korekt z innych jednostek operacyjnych, weryfikacja prawidłowości księgowań w systemach bankowych, wykonywanie zadań związanych z zamknięciem dnia, miesiąca i roku w systemie księgowym,...
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
księgowanie faktur zakupowych, kosztowych oraz magazynowych (kraj i zagranica), księgowanie wyciągów bankowych, rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych, przygotowywanie sprawozdań GUS, sporządzanie kompensat, wystawianie not odsetkowych, udział w procesie zamknięcia okresów oraz w...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
OPIS STANOWISKA Kontrola, dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych; Przygotowywanie ewidencji dokumentów do deklaracji podatkowych; Przygotowywanie płatności dla dostawców; Księgowanie wyciągów bankowych; Przygotowywanie rozliczeń gotówkowych.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Opis stanowiska: Księgowanie faktur, dokumentów księgowych, wyciągów bankowych; Kontrolowanie poprawności danych dokumentów księgowych i podatkowych; Przeprowadzanie inwentaryzacji kont, uzgadnianie kont; Uczestniczenie w procesie zamykania miesiąca i roku; Kontrolowanie poprawności...
praca zdalna w domu, pełne księgi, wprowadzanie do systemu WF Fakir dokumentów: faktur sprzedaży, faktur zakupu, faktur WNT, WDT, wyciągów bankowych w pln i walucie, rozliczanie różnic kursowych.
Opis stanowiska wystawianie faktur sprzedaży oraz monitorowanie terminów płatności, ewidencjonowanie wszystkich dokumentów finansowych w systemie finansowo-księgowym oraz właściwych rejestrach, bieżące kontrolowanie stanu rozrachunków z dostawcami i podwykonawcami, prowadzenie rozliczeń...
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie świadczyła usługi w ramach outsourcingu na rzecz naszego klienta - wiodącej na rynku firmy z branży telekomunikacyjnej, realizując zadania związane z prowadzeniem ewidencji środków trwałych.
Zakres obowiązków: Kontrola dokumentów źródłowych pod względem formalno-rachunkowym zgodnie z obowiązującymi przepisami rachunkowymi i podatkowymi; Analiza i uzgadnianie kont księgowych; Prowadzenie pełnej księgowości spółki z Grupy, w tym ewidencji środków trwałych i wartości...
Your mission: issuing and posting invoices, clearing bank statements, taking care of customer settlements, clearing items on customer accounts, posting and reconciliation of sales taking place in Makro Cash&Carry shops, clearing of sales-related accounts (means of payment such as cash, credit cards,...