Poczta Polska S.A.
poszukuje kandydatów na stanowisko:
Do zadań pracownika będzie należeć:
- przyjmowanie drogą telefoniczną i rejestrowanie zgłoszeń od użytkowników systemów teleinformatycznych,
- kategoryzowanie i nadawanie priorytetów przyjmowanym zgłoszeniom, zgodnie z obowiązującymi standardami i procedurami,
- wstępne diagnozowanie przyczyn i okoliczności zgłaszanych incydentów,
- realizacja zgłoszeń, zdalne wsparcie użytkowników systemów teleinformatycznych poprzez wykorzystanie narzędzi zdalnego dostępu na konsoli użytkownika,
- podejmowanie decyzji o sposobie rozwiązania problemu w razie braku możliwości zdalnego usunięcia zgłoszonego incydentu.
Od kandydatów oczekujemy:
- wykształcenia średniego /preferowane wyższe informatyczne/,
- umiejętności analitycznego myślenia,
- umiejętności rozwiązywania problemów,
- komunikatywności,
- umiejętności samodzielnej pracy i pracy w zespole.
W zamian oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na czas zastępstwa,
- pracę w systemie zmianowym,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- pakiet świadczeń socjalnych,
- pracę w największej, polskiej firmie, o ugruntowanej pozycji na rynku.
Inne oczekiwania:
- mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,
- mile widziana znajomość języka angielskiego.
Poznaj
Poczta Polska S.A.
Dlaczego warto?
Poczta Polska zajmuje się świadczeniem usług pocztowych, bankowych, ubezpieczeniowych i logistycznych dla klientów indywidualnych, firm i instytucji, za pośrednictwem prawie 7,2 tysiąca placówek, agencji oraz filii pocztowych.
Siłą i przewagą konkurencyjną Poczty Polskiej są jej pracownicy. Spółka zatrudnia ok. 80 tys. osób o różnorodnych kwalifikacjach i kompetencjach, w tym wiele osób z lokalnego rynku pracy. Wszystkim dajemy możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach, rekrutacjach wewnętrznych oraz licznych konkursach i zespołach projektowych.
Proces rekrutacji
- Krok Wyślij CV
- Krok Porozmawiajmy
- Krok Spotkajmy się
- Krok Rozwiąż zadanie
- Krok Dołącz do nas
- Krok Poleć nas innym