A career in Information Technology, within Internal Firm Services, will provide you with the opportunity to support our core business functions by deploying applications that enable our people to work more efficiently and deliver the highest levels of service to our clients. Our Information Technology Generalist - Practice Support team focuses on managing the design and implementation of technology infrastructure within PwC, developing and enhancing internal applications, and providing technology tools that help create a competitive advantage for PwC to drive strategic business growth.
- Setting quality standards during implementations of the world’s most popular technology software platforms (i.e. Salesforce.com / WorkDay / SNow / Oracle FI /SAP S/4 HANA) inside the Global PwC Network,
- Defining test strategies & processes for test plan and several phases of a testing cycle,
- Defining quality standards and metrics for the current projects,
- Planning and scheduling QA milestones,
- Taking care about communication & stakeholders’ awareness of quality metrics,
- Managing & leading QA Team/s dedicated to the respective software,
- Encouraging the team for continuous improvement.
- Several years of experience in Software QA domain (including Test Management),
- Expertise in designing, conducting and documenting tests,
- Experience with test case management systems, source control tools and defect management systems,
- Very good understanding of the Waterfall or/and Agile Project Management methodologies,
- Related education or equivalent relevant work experience,
- Fluent English (both in spoken and written form),
- Open mindedness with proactive attitude,
- High interpersonal and teamwork skills,
- Flexibility and motivation for self-development,
- Experience in deployment of tailored Test Automation solutions,
- Knowledge of the most common test automation challenges,
- ISTQB certification,
- Knowledge and experience in working with business applications (e.g. CRM / ERP solutions).
- Participation in multi-territory activities in the QA area,
- Access to and ability to acquire proficiency in top notch IT solutions in a macro scale use,
- Competitive salary and benefit package, including private healthcare, life and disability insurance, attractive voucher program,
- Flexible working hours and possibility of work partially remotely,
- Opportunity to engage in afterhours sports activities and team building events,
- Stable job based on an employment contract,
- Your personal career development plan tailored to your capabilities, preferences and ambitions.
Poznaj
PwC
Dlaczego warto?
PwC Polska jest częścią globalnej sieci firm świadczących usługi audytu, doradztwa podatkowego i doradztwa biznesowego oraz technologicznego.
Naszym celem jest pomaganie klientom w osiąganiu ich celów poprzez dostarczanie kompleksowych rozwiązań i specjalistycznej wiedzy branżowej.
Stawiając na innowacyjność i współpracę, umożliwiamy naszym pracownikom wywieranie znaczącego wpływu i wprowadzanie pozytywnych
zmian w świecie biznesu. W PwC oferujemy dynamiczne i integracyjne środowisko pracy, które sprzyja rozwojowi zawodowemu.
Zapewniamy szkolenia i zasoby wspierające rozwój kariery naszych pracowników, umożliwiając im budowanie z nami udanej i satysfakcjonującej kariery.
Dołącz do nas w PwC i uwolnij swój potencjał na świetlaną przyszłość w świecie profesjonalnych usług.
Proces rekrutacji - Studenci i absolwenci
- Krok Aplikacja online
- Krok Game-Based Assessment
- Krok Weryfikacja języka w formie video
- Krok Assessment Center / Rozmowa kwalifikacyjna
Proces rekrutacji - Profesjonaliści
- Krok Aplikacja online
- Krok Telefoniczna rozmowa kwalifikacyjna
- Krok Spotkanie rekrutacyjne