Grupa Dentsu Aegis Network Polska jest częścią globalnej sieci Dentsu Aegis Network. Jako jedna z pierwszych jest prawdziwie globalną siecią komunikacji marketingowej odpowiadającą swoją ofertą na potrzeby ery cyfrowej. W Polsce w jej skład wchodzą globalne marki: Carat, iProspect, Isobar, Posterscope, Vizeum, Amplifi, Amnet, Hypermedia linked by Isobar, Lubię to! linked by Isobar oraz RED8.
Dentsu Aegis Network dąży do tego, aby być siecią wybieraną na całym świecie przez klientów poszukujących najwyższej klasy ekspertyzy, wiedzy i największych możliwości w zakresie usług związanych z marką, mediami i komunikacją cyfrową.
Obecnie szukamy osoby na stanowisko:
Social Strategy Specialist
Miejsce pracy: Warszawa
Jakie zadania na Ciebie czekają?
- Tworzenie kompleksowej strategii komunikacji oraz taktyki działań w ramach kampanii 360 ze szczególnym uwzględnieniem środowiska social media (wytyczne do taktyki mediowej/aktywacyjnej: cele vs. kanały dotarcia, typy działań)
- Research, analiza rynku, badań/raportów i opracowanie wkładu do prezentacji z wnioskami na potrzeby projektów strategicznych dla stałych klientów
- Współpraca z działem kreacji i nadzór strategiczny (brief kreatywny, strategia reklamy, rekomendacja punktów styku)
- Branie udziału w przygotowaniu strategii przetargowych (razem ze starszym strategiem)
- Wsparcie starszych strategów w całościowej strategicznej obsłudze klientów
- Prezentowanie rekomendacji strategicznych przed klientami
Pisz do nas, jeśli posiadasz:
- Doskonałą znajomość środowiska social media
- Biegłość w planowaniu aktywacji w social mediach
- Postawę konsultingową
- Znajomość procesu strategicznego i umiejętność tworzenia strategii komunikacji (strategia reklamy + wytyczne do taktyki działań)
- Bardzo dobrą znajomość ppt, umiejętność sprawnego tworzenia prezentacji w ppt
- Umiejętność zaprezentowania efektów swojej pracy przed klientem
- Sprawność researcherską: desk research, selekcja przydatnych informacji z sieci w zadanym temacie
- Umiejętność analizy raportów z badań, wyciąganie logicznych wniosków użytecznych pod kątem biznesu klienta
- Umiejętność logicznego myślenia: pracy „na problemie”, poszukiwania rozwiązań, łączenia faktów
- Umiejętność efektywnej pracy zespołowej: współdzielenie pomysłów, dzielenie się pracą, dzielenie się wiedzą, nastawienie na szukanie rozwiązań, bezpośrednia komunikacja
- Bardzo dobrą znajomość obsługi programów Office
- Znajomość angielskiego na poziomie pozwalającym na pracę z klientami anglojęzycznymi oraz tworzenie prezentacji w j. angielskim
Mile widziane:
- Umiejętność pracy z narzędziami typu TGI
Co mamy dla Ciebie w zamian?
- Nowoczesne i komfortowe biuro zgodnie z ideą work-life-balance, oferujące między innymi takie udogodnienia jak siłownia i sala fitness, kantyna, punkt opieki dziennej dla dzieci DAY CARE
- Finansowane przez pracodawcę ubezpieczenie na życie w Generali
- Finansowany przez pracodawcę abonament medyczny w Medicover z możliwością rozszerzenia o dodatkowe usługi
- Kartę sportową OK System
- Ciągłe podnoszenie kwalifikacji zawodowych oraz szerokie możliwości rozwoju w obszarze komunikacji mediowej
- Program dla osób o wysokim potencjale Route 500
A dodatkowo w kontekście rozwoju:
- Możesz rozwinąć doświadczenie nie tylko w obszarze klasycznej strategii reklamowej, ale także w nowoczesnym planowaniu mediów i nowych technologii, pracując w zintegrowanych zespołach interdyscyplinarnych
- Możesz nauczyć się korzystać z wielu różnych źródeł danych (narzędzi)
- Możesz wziąć udział w pracach naszego centrum kompetencji (Strategy Stack): tworząc własny innowacyjny projekt lub angażując się w nowe badania i razem ze starszym strategiem występować na eventach branżowych, konferencjach ect.