Biuro CARTER - Luxury Travel, to pionier oraz największy operator turystyki luksusowej w Polsce, działający nieprzerwanie od 2003 roku.
Do swojego biura w Warszawie poszukujemy doświadczonej osoby na stanowisko:
Social Media & Office Assistant
Warszawa
Obowiązki i Wymagania:
- Znajomość i doświadczenie w prowadzeniu social media;
- Dbałość o wizerunek marki w mediach społecznościowych (Instagram/Facebook/LinkedIn/Youtube);
- Tworzenie i realizacja strategii SEO/SEM;
- Praktyczna umiejętność wykorzystania narzędzi e-marketingu (m.in. Google Analytics);
- Umiejętność tworzenia newsletterów (Sales Manago/Freshmail);
- Lekkie pióro/tworzenie ciekawych i angażujących treści w języku polskim i angielskim;
- Wsparcie pracy biura (wystawianie dokumentów podróży/ubezpieczenia);
- Korzystanie z dodatkowych narzędzi wspomagających komunikację w social media;
- SEO Copywriting;
- Prowadzenie bloga, tworzenie wpisów;
- Korekta tekstów.
Oferujemy:
- Pracę w prestiżowym miejscu w centrum Warszawy w sympatycznym zespole;
- Umowę o pracę na pełen etat po okresie próbnym;
- Możliwość rozwoju i awansu;
- Prywatne ubezpieczenie zdrowotne;
- Atrakcyjne dodatki motywujące, wyjazdy oraz premie.