Ogłoszenie numer: 5736576, z dnia 2021-10-19
Butikowy Dom Mediowy w ramach rozwoju poszukuje osoby na stanowisko Social Media Manager oraz inne stanowiska marketingowe i kreatywne dla obsługi klienta wewnętrznego oraz nowych klientów zewnętrznych.
Social Media Manager
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Tworzenie i realizacja strategii komunikacji w mediach społecznościowych wspólnie z zespołem marketingu
- Prowadzenie profili w social media, komunikacja z klientami
- Bieżąca obsługa wszystkich kanałów Social Media firmy, moderacja ich - obsługa dotyczy kanałów polskich i zagranicznych
- Zwiększanie zasięgów marki w mediach społecznościowych
- Bieżąca obsługa i tworzenie contentu
- Współtworzenie oraz wdrażanie krótko - i długofalowych strategii komunikacji
- Prowadzenie poszczególnych projektów z założeniem, że komunikacja dociera do określonych grup docelowych i realizuje założone cele
- Współpraca z agencjami, klientem wewnętrznym
- Analiza statystyk, przygotowywanie raportów i rekomendacji
- Monitorowanie aktywności w Internecie, moderowanie treści
- Poszukiwanie i nawiązywanie współpracy z influencerami oraz utrzymywanie regularnego kontaktu i utrzymywanie relacji
- Monitoring i raportowanie skuteczności działań oraz zasięgów tworzonych treści
Wymagania
- Co najmniej 2-letnie doświadczenie w content i/lub social media marketingu (warunek konieczny),
- Wiedza i doświadczenie z zakresu realizacji kampanii płatnych w social media,
- Umiejętność efektywnego planowania budżetu w ramach kampanii,
- Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu kilku projektów równocześnie,
- Umiejętność współpracy z zespołem,
- Kreatywność, poszukiwanie inspiracji i umiejętność tworzenia nieszablonowych rozwiązań,
- Znajomość zasad analizy danych oraz jej wykonywanie na podstawie danych z Google Analytics oraz Pixela Facebook;
- Dobra znajomość pakietu Microsoft w tym Excel, PowerPoint i Word, Adobe Photoshop/Lightroom
- Umiejętność analitycznego myślenia i planowania,
- Znajomość innych paneli reklamowych (np. TikTok Ads, Twitter Ads, LinkedIn Ads) oraz narzędzi do zarządzania projektami
Oferujemy
- Atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności
- Wysoki poziom decyzyjności i samodzielności działania
- Przyjemną atmosferę pracy
- Możliwość szybkiego rozwoju zawodowego
- Pakiet benefitów
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.