WWF jest jedną z największych na świecie organizacji działających na rzecz ochrony
środowiska naturalnego.
Działając od ponad 50 lat w ponad 150 krajach, WWF przyczynia się do ochrony wielu ginących gatunków zwierząt oraz cennych przyrodniczo miejsc na świecie. WWF Polska od ponad 15 lat nieprzerwanie działa na rzecz ochrony przyrody w Polsce i na świecie.
Obecnie do naszego biura poszukujemy kandydatów na umowę zlecenie świadczących usługi jako:
Masz doświadczenie w mediach społecznościowych, chcesz prowadzić angażujące kampanie łączące np. potencjał Instagrama ze Snapchatem? Potrafisz motywować ludzi, tworzyć emocjonujący kontent i zarządzać własnym czasem? Kochasz dziką przyrodę i chcesz ocalić ją dla przyszłych pokoleń?
Jeśli tak, aplikuj do nas! Ślij portfolio i CV na adres: apolotnicka@wwf.pl w terminie 14 dni od daty publikacji ogłoszenia.
- Realizowanie strategii komunikacji w mediach społecznościowych fundacji: Facebook, Instagram, Twitter, YouTube i uczestniczyć w zakładaniu Snapchata
- Dbanie o synergię między poszczególnymi kanałami i wydobywanie ich potencjału
- Prowadzenie działań we współpracy z influencerami
- Współpraca z copywriterem, grafikiem, specjalistą od kampanii społecznych i ekspertami merytorycznymi
- Odpowiadanie za kampanie reklamowe na Facebooku, Instagramie, Twitterze i monitorowanie ich efektywności
- Przygotowywanie raportów z przeprowadzonych kampanii
- Ciągłe pytanie, co mogliśmy zrobić lepiej; poszukiwanie nowych rozwiązań i możliwości
- Doświadczenie w obsłudze klienta przy projektach marketingowych w agencji lub zarządzanie social mediami w organizacjach typu non-profit
- Znajomość know-how social mediów
- Doświadczenie w realizowaniu kampanii w kilku kanałach social mediów jednocześnie
- Umiejętność organizacji pracy własnej i innych osób
- Zrealizowane z sukcesem kampanie z udziałem influencerów
- Kreatywność, ciekawość, chęć testowania nowych rozwiązań i poszukiwania nowych możliwości
- Dużo pozytywnej energii
- Umiejętność prowadzenia dialogu, pracy zespołowej i indywidualnej
- Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne, komunikacyjne oraz prezentacji danych
- Dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i w piśmie) i doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku
- Chęć ratowania przyrody :)
- Międzynarodową wiedzę z zakresu planowania i realizowania kampanii
- Możliwość pracy w międzynarodowej organizacji ekologicznej
- Umowę na zlecenie