W Grupie Efirst tworzymy i sprzedajemy suplementy diety na Bliskim Wschodzie, w Azji oraz współtworzymy aplikację do samorozwoju, dostępną w Europie i Ameryce Północnej. Na co dzień współpracujemy z naszymi zespołami w Dubaju, Bangkoku i Singapurze. Pełnymi garściami czerpiemy z doświadczenia specjalistów w naszym back-office w Polsce. Korzystamy z własnego know-how i doświadczenia, aby w pełni wykorzystać rosnący potencjał rynku e-commerce w Europie i Azji Południowo-Wschodniej.
Aktualnie do naszego zespołu szukamy kreatywnej i otwartej osoby z doświadczeniem w marketingu z językiem francuskim.
Social Media & Influencer Marketing Manager with French
Miejsce pracy: Warszawa
Co będzie należało do Twoich obowiązków:
- Opracowanie kalendarza komunikacji: opracowanie strategii, kreowanie treści, inicjowanie nowych rozwiązań
- Monitorowanie trendów i działań konkurencji
- Zarządzanie kampaniami reklamowymi
- Raportowanie wyników, opracowywanie zestawień i prezentacji podsumowujących
- Znajomość rynku Influencer Marketing’u we Francji, w zakresie specyfiki, organizacji, funkcjonowania i możliwości kooperacji
- Koordynacja współpracy z influencer’ami: ustalenie warunków i koordynacja formalności, ustalenie zakresu współpracy, harmonogramu publikacji, egzekucja oraz follow up w celu zapewnienia terminowości aktywacji
- Przygotowywanie, koordynacja produkcji i dystrybucja przesyłek kreatywnych
- Stały kontakt z klientem, akceptacja materiałów, raportowanie
- Przygotowywanie prezentacji ofertowych dla stałych oraz nowych klientów
- Czynny udział w spotkaniach wewnętrznych i zewnętrznych
Twoje umiejętności i kwalifikacje:
- Minimum 3 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
- Znajomość języka francuskiego na poziomie zaawansowanym/ płynność w mowie i piśmie
- Bardzo dobra znajomość serwisów społecznościowych (Facebook, Instagram, Youtube)
- Znajomość narzędzi do monitoringu Social Media
- Doświadczenie w realizacji kampanii reklamowych, w szczególności w branży health & beauty
- Doświadczenie w pracy w agencji i z klientem
- Znajomość pakietu MS Office, biegłości w posługiwaniu się Power Point
- Kreatywność, zaangażowanie, wielozadaniowość
- Bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność, odpowiedzialność
- Umiejętności negocjacyjne
- Doskonałe umiejętności prezentacji i Client Service
Oferujemy:
- Wolność w kreowaniu i pracę nad najlepszymi suplementami diety
- Elastyczny model pracy (po początkowym okresie wzajemnego poznania się)
- Dedykowany team projektowy, który sprawi, że pracę połączysz z przyjemnością
- Prywatną opiekę medyczną (z opcją dla rodziny)
- Kartę Benefit System
- Rewelacyjną kawę i świeże owoce :)
- Doskonałą atmosferę pracy w centrum Warszawy, w nowoczesnym aczkolwiek kameralnym biurowcu przy ul. Pięknej