EFIRST ASIA to lider rynku e-commerce w Azji Południowo-Wschodniej.
Specjalizujemy się w przygotowaniu kompleksowych strategii budowania i promowania marki oraz zarządzania nią na wszystkich poziomach działalności. Aktualnie działamy na rynkach Indonezji, Tajlandii i Arabii Saudyjskiej. Aktywnie wchodzimy na kolejne rynki na całym świecie. Korzystamy z własnego know-how i doświadczenia, aby w pełni wykorzystać rosnący potencjał rynku e-commerce w Azji Południowo-Wschodniej i nie tylko.
Codzienna praca naszych azjatyckich i globalnych partnerów wspierana jest przez warszawski zespół EFIRST.
Social Media Ads Specialist
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska:
- przygotowanie, obsługa i prowadzenie kampanii na Facebooku - paid social
- prowadzenie kampanii na rynkach zagranicznych
- bieżący monitoring, optymalizacja kampanii pod kątem założeń projektowych
- udział w projektach rozwojowych i badawczych
- analiza trendów w social mediach, rynku i konkurencji
- przygotowywanie rekomendacji, analiz, raportów na potrzeby optymalizacji działań w projekcie oraz na potrzeby klienta
- praca w systemach wewnętrznych – raportowanie, wymiana wiedzy, współpraca z podwykonawcami (marketing, strategia, IT itd.)
- wdrażanie nowych rozwiązań, generowanie nowych pomysłów dot. budowy i optymalizacji kampanii
- udział w projektach rozwojowych i badawczych.
Wymagania:
- min. 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku – w prowadzeniu kampanii z zakresu paid social
- doświadczenie w optymalizacji kampanii performance/lead generation
- znajomość funkcji Facebooka (Business Manager, tworzenie reklam i ich analiza)
- wiedza z zakresu zagadnień i procesów związanych z marketingiem i sprzedażą online: kanały, modele współpracy, CPA, CPL, CPM, testowanie, optymalizacja
- mile widziana znajomość narzędzi SoTrender, Brand24, SentiOne, Google Analytics
- nieszablonowe myślenie, innowacyjność, inicjatywa
- wykształcenie wyższe lub student ostatnich lat (marketing, reklama, analiza) z dostępnością w pełnym wymiarze czasu
- znajomość j. angielskiego na poziomie min. B2 w mowie i piśmie
- analityczne myślenie, umiejętność wyciągania wniosków i budowania rekomendacji opartych na analizie danych
- praktyczna umiejętność pracy z danymi i systemami dot. raportowania wyników kampanii
- znajomość rynku online, social media na różnych rynkach (poza PL)
- bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność planowania
- nastawienie na cel
- chęć rozwoju w obszarze kampanii performance, marketingu online.
Oferujemy:
- pracę nad projektem, który jest "czystym szczęściem" (tak twierdzą nasi Kreatywni, pracujący nad projektem)
- atrakcyjne wynagrodzenie oraz miesięczny, przejrzysty w zasadach system premiowy oparty o wyniki
- możliwość realizacji własnych pomysłów i bycia odpowiedzialnym za wynik
- rozwój i podnoszenie kwalifikacji w obszarze kampanii performance
- współpracę w zgranym zespole świetnych specjalistów
- dużą samodzielność i zaufanie
- realne szanse rozwoju
- elastyczny czas pracy w komfortowych warunkach (nowoczesne biuro przy ul. Pięknej)
- częściową pracę zdalną (1-2 dni w tygodniu)
- prywatną opiekę medyczną
- młody, profesjonalny zespół
- partnerską atmosferę, świeżą kawę i napoje bez ograniczeń.