Jesteśmy firmą skupiającą doświadczonych specjalistów i młodych ambitnych ludzi, która zapewnia wsparcie operacyjne międzynarodowym klientom w prowadzeniu projektów biznesowych na terenie Europy. Realizujemy projekty m.in. z obszaru marketingu, reklamy, IT, zarządzania zmianą, koordynacji i optymalizacji procesów i narzędzi.
W Pexe zawsze stawiamy ludzi na pierwszym miejscu, szukamy osób ambitnych, chcących się rozwijać i lubiących współpracować z innymi w celu osiągnięcia doskonałych wyników.
Rozwijamy się w szybkim tempie. W związku z tym potrzebujemy coraz więcej utalentowanych osób do naszego multidyscyplinarnego Zespołu. Obecnie, do naszego Zespołu wspierającego projekty kampanii online poszukujemy osoby na stanowisko Social Media Ads Specialist.
Szukamy osoby, która chciałaby pracować w stabilnej, ale bardzo dynamicznej organizacji, poszerzać swoją wiedzę z zakresu kampanii performance oraz rozwijać swoje umiejętności analityczne i marketingowe.
- przygotowanie, obsługa i prowadzenie kampanii na Facebooku - paid social
- prowadzenie kampanii na rynkach zagranicznych
- bieżący monitoring, optymalizacja kampanii pod kątem założeń projektowych
- udział w projektach rozwojowych i badawczych
- analiza trendów w social mediach, rynku i konkurencji
- przygotowywanie rekomendacji, analiz, raportów na potrzeby optymalizacji działań w projekcie oraz na potrzeby klienta
- praca w systemach wewnętrznych – raportowanie, wymiana wiedzy, współpraca z podwykonawcami (marketing, strategia, IT itd.)
- wdrażanie nowych rozwiązań, generowanie nowych pomysłów dot. budowy i optymalizacji kampanii
- udział w projektach rozwojowych i badawczych
- min. 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku – w prowadzeniu kampanii z zakresu paid social
- doświadczenie w optymalizacji kampanii performance/lead generation
- znajomość funkcji Facebooka (Business Manager, tworzenie reklam i ich analiza)
- wiedza z zakresu zagadnień i procesów związanych z marketingiem i sprzedażą online: kanały, modele współpracy, CPA, CPL, CPM, testowanie, optymalizacja
- znajomość narzędzi SoTrender, Brand24, SentiOne, Google Analytics będzie atutem
- nieszablonowe myślenie, innowacyjność, inicjatywa
- wykształcenie wyższe lub student ostatnich lat (marketing, reklama, analiza) z dostępnością w pełnym wymiarze czasu
- znajomość j. angielskiego na poziomie min. B2 w mowie i piśmie
- analityczne myślenie, umiejętność wyciągania wniosków i budowania rekomendacji opartych na analizie danych
- praktyczna umiejętność pracy z danymi i systemami dot. raportowania wyników kampanii
- znajomość rynku online, social media na różnych rynkach (poza PL)
- bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność planowania
- nastawienie na cel
- chęć rozwoju w obszarze kampanii performance, marketingu online
- ciekawe i ambitne projekty
- możliwość realizacji własnych pomysłów i bycia odpowiedzialnym za wynik
- rozwój i podnoszenie kwalifikacji w obszarze kampanii performance
- współpracę w zgranym zespole świetnych specjalistów
- atrakcyjne wynagrodzenie oraz miesięczny, przejrzysty w zasadach system premiowy oparty o wyniki
- ogromną możliwość rozwoju oraz know-how, które ułatwi Ci życie
- możliwość pracy częściowo zdalnej i elastyczne godziny pracy
- prywatną opiekę medyczną i kartę Multisport
- bezpłatne zajęcia językowe
- aktywności integracyjne
- nowoczesne biuro w ścisłym centrum Warszawy (200m od Metra Centrum)