PKP Informatyka to dostawca nowoczesnych usług IT dla sektora transportu. W swojej ofercie posiadamy systemy wspomagające przewozy pasażerskie i towarowe, systemy finansowo-księgowe, kadrowe i wiele innych ułatwiających sprawne zarządzanie przedsiębiorstwem. W ramach współpracy międzynarodowej PKP Informatyka reprezentuje PKP S.A. w zakresie problematyki IT, zapewniając integrację informatyczną spółek Grupy PKP z systemami europejskimi.
PKP Informatyka poszukuje kandydata na stanowisko:
PKP Informatyka poszukuje kandydata na stanowisko:
SLM – Service Level Manager
Miejsce pracy: Łódź
Zadania:
- Zarządzanie strategią rozwoju procesów związanych z poziomem SLA
- Tworzenie oraz utrzymywanie modelu docelowego SLA dla systemów, grup systemów, klientów, linii produktowych.
- Zapewnienie wsparcia merytorycznego dla realizowanych w PKP Informatyka inicjatyw i projektów – w zakresie SLA.
- Zapewnienie wsparcia merytorycznego dla zespołów projektowych w zakresie SLA
Wymagania:
- Wyższe wykształcenie.
- Mile widziane dodatkowe wykształcenie / kursy w zakresie zarządzania projektami, negocjacji, zarządzania jakością.
- Minimum 5 letnie doświadczenie związane z zarządzaniem projektami o obszarami SLA w projektach i inicjatywach.
- Minimum 3 letnie doświadczenie w zakresie prowadzenia projektów IT (poparte referencjami).
- Minimum 3 projekty IT, prowadzone w zakresie analizy, uzgodnień SLA, negocjacji z Klientem.
- Ogólna znajomość technologii IT w zakresie umożliwiającym efektywne zarządzania projektami w obszarach: RDBMS, technologie WWW, narzędzia developerskie (.NET, środowiska developerskie JAVA).
- Bardzo dobra znajomość narzędzi umożliwiających zarządzanie procesami ServiceDesk, certyfikowanymi do wykorzystania w procesach ITIL/ISO20000-1, np. OTRS
- Umiejętność tworzenia i negocjacji umów, oraz współpracy w tworzeniu umów, w szczególności w obszarze SLA.
- Umiejętność egzekwowania wyznaczonych celów i realizacji zadań.
- Umiejętność prowadzenia analiz przedwdrożeniowych i projektowania procesów biznesowych.
- Gotowość do wyjazdów służbowych.
- Wysokie umiejętności negocjacyjne.
- Łatwość nawiązywania kontaktów
- Certyfikat dla co najmniej ITIL v3 - Fundation; certyfikacja na wyższych poziomach ITIL będzie istotnym dodatkowym atutem, tj.: Intermediate Level (Lifecycle Stream lub Capability Steream), Expert Level i Master Level.
Oczekiwane:
- Sumienność, dokładność.
- Doskonała organizacja pracy.
- Umiejętność analitycznego myślenia.
- Zgoda na pracę delegacyjną (kilka dni w miesiącu).
Oferujemy:
- wynagrodzenie uzależnione od uzyskiwanych wyników
- współtworzenie sukcesu nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się firmy,
- pracę w młodym, zaangażowanym zespole,
- możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
- atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych w tym prywatna opieka medyczna