Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik obsługi biurowej

    Marvic sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista mid / junior / asystent  umowa zlecenie / o pracę  pełny etat   4 900 - 6 850 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 dni
    Poszukujemy zmotywowanej osoby na stanowisko pracownika obsługi biurowej w naszej firmie budowlanej. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie administracyjne i organizacyjne w naszym biurze, a także współpracę z zespołem projektowym. Zakres obowiązków Obsługa...
  • Specjalista ds. wsparcia administracyjnego – dział IT

    ManpowerGroup   Jawor    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę tymczasową
    14 godz.
    Zadania: Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą oraz dbanie o przepływ informacji pomiędzy działami; Prowadzenie archiwum dokumentów; Zaopatrywanie biura w artykuły biurowe i spożywcze; Aktywny udział w posiedzeniach zarządu, przygotowywanie protokołów, raportów i...
  • Referent / Specjalista administracyjny związany z dydaktyką w Dziale Nauczania i Spraw Studenckich

    Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków pracownika m.in.: obsługa administracyjna Dziekanów i Prodziekanów oraz Dyrektora Szkoły Doktorskiej; obsługa kancelaryjna Działu Nauczania i Spraw Studenckich, Dziekanów, Prodziekanów oraz Dyrektora Szkoły Doktorskiej (m.in. rejestracja poczty przychodzącej i...
  • Junior AML & Onboarding Specialist - German and Nordic Speaking

    MAJOREL POLSKA   Wrocław    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
  • Junior AML & Onboarding Specialist - Danish Speaking

    MAJOREL POLSKA   Wrocław    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
  • Junior AML & Onboarding Specialist - Finnish Speaking

    MAJOREL POLSKA   Wrocław    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
  • Junior Customer Care Agent - Danish speaking

    MAJOREL POLSKA   Wrocław    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - Finnish speaking

    MAJOREL POLSKA   Wrocław    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - Swedish speaking

    MAJOREL POLSKA   Wrocław    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
  • Junior Customer Care Agent - Norwegian speaking

    MAJOREL POLSKA   Wrocław    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Zobacz więcej ofert pracy

SFDC Expert/ Administrator

Kelly Services Poland Sp. z o.o.
Wrocław
praca stacjonarna
3119 dni temu

 


SFDC Expert/ Administrator

Location: Wrocław

Kelly Services, founded by William R. Kelly in 1946, is an international workforce solutions provider for customers in a variety of industries in 40 countries. Kelly Services specializes in Recruitment Projects within IT, Finance, Accounting, Multi-Lingual, Sales and Marketing, Call Center, Engineering. In addition Kelly also offers an array of Consulting and Outsourcing services. Employment Agency No: 593

For one of our client, we are currently looking for SFDC Expert/Administrator

Cracow, Lesser Poland

Responsibilities:

  • Be the internal expert for the team members to get the quick answer/suggestion related to aspects of SFDC based on his/her existing and acquired competencies
  • Document system configuration and administrative processes
  • Manage dashboards, reports, forms, templates, page layouts workflows and approval
  • Gather requirements and implement configuration changes related to workflow and approval processes
  • Customize reporting and dashboards for various teams
  • Implement best practices: initial design, system maintenance, security, data integrity, duplicates, backups, etc.
  • Recognize Salesforce usage problems and craft solutions
  • Coach team members on usage of Salesforce for 100% adoption
  • Map/reformat data from one format (like CSV) to other format (like Excel or Google spreadsheet)
  • Track and cross-team work to update and incorporate data in Salesforce records
  • Documentation of data operation processes and maintenance of site support

 

Required Skills:

  • Bachelor's degree
  • Solid skills of using MS Excel/Google-Spreadsheet
  • Familiarity with Google Apps (Gmail, Calendar, Google spreadsheets)
  • Quick learner - trained and self-learned in first 2 weeks
  • Minimum 1-2 years as SFDC admin with Sales Cloud and Service Cloud configurations for the user base greater than 15
  • Salesforce.com Administrator certification (SFDC Developer certification as a big plus)
  • SFDC Analytical and troubleshooting skills

 

We offer:


  • Competitive salary
  • Opportunity to work for a global online services leader
  • Challenging tasks enhancing personal development and shaping a wide variety of skills
  • Friendly and multicultural work environment
  • Temporary contract (6 months) with the possibility of its extension
  • Willingness to relocate to Cracow

 

 

When applying please enclose the below statement: "I hereby agree for processing my personal data contained in this questionnaire or other submitted documents in order to conduct and manage the recruitment process (processes) to work with agency (entry No. 593/3) Kelly Services Poland Sp. z o.o. with its seat in Warsaw at ul. Postępu 18B, including the provision of such data to potential employers. I understand that any of my personal data is voluntary and declare that I was told (I was informed) about my right to control the processing of my personal data, including the right to obtain information about how to share data and the recipients of the data, my right to complete and update the date, rectification of personal data, right to request to remove my personal data and right to object to processing in the above order, and to transfer data to other entities."

Please be informed that we will contact only with selected candidates.

Apply directly to our CV data base if you are not interested in this ad.

When applying please enclose the below statement: “I hereby authorize you to process my personal data included in my job application for the needs of the recruitment process (in accordance with the Personnel Protection Act 29.08.1997 no 133 position 883)”. Please be informed that we will contact only with selected candidates. Applications of persons with disabilities are also welcome.
 

Podobne oferty

  • Pracownik obsługi biurowej

    Marvic sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista mid / junior / asystent  umowa zlecenie / o pracę  pełny etat   4 900 - 6 850 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 dni
    Poszukujemy zmotywowanej osoby na stanowisko pracownika obsługi biurowej w naszej firmie budowlanej. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie administracyjne i organizacyjne w naszym biurze, a także współpracę z zespołem projektowym. Zakres obowiązków Obsługa...
  • Specjalista ds. wsparcia administracyjnego – dział IT

    ManpowerGroup   Jawor    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę tymczasową
    14 godz.
    Zadania: Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą oraz dbanie o przepływ informacji pomiędzy działami; Prowadzenie archiwum dokumentów; Zaopatrywanie biura w artykuły biurowe i spożywcze; Aktywny udział w posiedzeniach zarządu, przygotowywanie protokołów, raportów i...
  • Referent / Specjalista administracyjny związany z dydaktyką w Dziale Nauczania i Spraw Studenckich

    Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków pracownika m.in.: obsługa administracyjna Dziekanów i Prodziekanów oraz Dyrektora Szkoły Doktorskiej; obsługa kancelaryjna Działu Nauczania i Spraw Studenckich, Dziekanów, Prodziekanów oraz Dyrektora Szkoły Doktorskiej (m.in. rejestracja poczty przychodzącej i...
  • Junior AML & Onboarding Specialist - German and Nordic Speaking

    MAJOREL POLSKA   Wrocław    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
  • Junior AML & Onboarding Specialist - Danish Speaking

    MAJOREL POLSKA   Wrocław    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
  • Junior AML & Onboarding Specialist - Finnish Speaking

    MAJOREL POLSKA   Wrocław    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
  • Junior Customer Care Agent - Danish speaking

    MAJOREL POLSKA   Wrocław    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - Finnish speaking

    MAJOREL POLSKA   Wrocław    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - Swedish speaking

    MAJOREL POLSKA   Wrocław    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
  • Junior Customer Care Agent - Norwegian speaking

    MAJOREL POLSKA   Wrocław    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...