Centrum Elektronicznych Usług Płatniczych eService Sp. z o.o. powstało w 1999 roku i obecnie jest najszybciej rozwijającą się firmą umożliwiającą akceptację kart płatniczych oraz rozliczanie transakcji elektronicznych w Polsce. Podstawowa działalność firmy obejmuje autoryzację oraz rozliczanie transakcji dokonanych za pomocą kart Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro, Diners Club i American Express w złotówkach, a także w ponad 30 innych walutach za pomocą Dynamic Currency Conversion (DCC). Sieć akceptacji eService liczy ponad 130 tysięcy terminali POS. Spółka oferuje też szeroki wachlarz dodatkowych produktów i usług, takich jak doładowanie telefonów komórkowych, programy lojalnościowe, karty podarunkowe, wypłacanie gotówki za pomocą terminala POS (Cash Back) oraz możliwość rozliczania płatności internetowych przy wykorzystaniu zarówno kart, jak i przelewów. eService Sp. z o.o. należy do EVO Payments International oraz PKO Banku Polskiego.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za zapewnienie najwyższej jakości obsługi serwisowej klientom Spółki.
- opiekę serwisową nad powierzoną pulą urządzeń /zestawów terminalowych POS/
- diagnozowanie oraz rozwiązywanie problemów z działaniem urządzeń
- instalacje zestawów POS
- demontaż zestawów POS
- prowadzenie szkoleń z zakresu obsługi urządzeń
- umiejętność obsługi systemu operacyjnego MS Windows oraz praktyczna znajomość zagadnień z zakresu budowy sprzętu komputerowego
- podstawowa znajomość zasad funkcjonowania urządzeń elektronicznych
- podstawowa znajomość zagadnień sieciowych TCP/ IP / LAN / WAN / SSL / VPN
- wykształcenie minimum średnie (preferowany profil techniczny: elektronika, informatyka, telekomunikacja)
- posiadanie działalności gospodarczej lub gotowość do jej zarejestrowania
- prawo jazdy kategorii B + własny samochód
- gotowość do podnoszenia kwalifikacji i udziału w szkoleniach w Centrali Spółki
- doświadczenie w zakresie serwisowania systemów POS oraz systemów fiskalnych
- certyfikaty i szkolenia z zakresu systemów operacyjnych i sieci informatycznych
- odpowiedzialność, samodzielność, komunikatywność
- umiejętność sprawnej organizacji pracy własnej
- umiejętność sprawnego diagnozowania usterek
- wysoki poziom kultury osobistej
- pakiet szkoleń technicznych
- niezbędne narzędzia pracy
- dostęp do wiedzy i doświadczenia specjalistów
- udział we wdrażaniu najnowszych technologii z zakresu elektronicznych usług płatniczych
- atrakcyjne warunki finansowe