Serwisant produktów Apple
Miejsce pracy: Kraków
W związku z dynamicznym rozwojem, firma SAD Sp. z o.o. poszukuje zmotywowanego, pełnego pasji, gotowego do podejmowania nowych wyzwań i nastawionego na rozwój własny Kandydata.
Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- diagnozowanie i serwisowanie sprzętu Apple
- obsługa serwisu, realizowanie napraw w oparciu o standardy Apple Authorized Service Provider
- wysoki standard obsługi klienta oraz jakości wykonywanych napraw
Pożądane umiejętności i kompetencje:
- orientacja na Klienta
- komunikatywność
- doświadczenie w rozwiązywaniu problemów technicznych
- doświadczenie w pracy w serwisie produktów Consumer Electronics i procedurami naprawczymi
- praca ze wskaźnikami efektywności zadań
- rozumienie celów organizacji i aktywne uczestniczenie w ich realizacji
- doskonała organizacja pracy własnej
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- umiejętność szybkiego uczenia się
- znajomość produktów Apple będzie Twoim atutem